تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

تقدیر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از عملکرد بانک‌ملی در تامین ارز اربعین

تقدیر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از عملکرد بانک‌ملی در تامین ارز اربعین
نگاه اقتصاد - عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دریافت ارز اربعین از طریق اپلیکیشن بله از سوی بانک ملی کار ارزشمندی بود که امسال به کمک زائران اربعین آمد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بانک‌ملی ایران، عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص اقدامات بانک ملی در دریافت ارز اربعین برای زائران حسینی گفت: اقداماتی که در این حوزه توسط بانک مرکزی و بانک ملی انجام شد باعث شد زائران حسینی به جای دلار از ارز عراق استفاده کنند که این اقدام به نوعی در جهت دلارزدایی و اقدام ارزشمندی بود که امسال به کمک زائران اربعین آمد.

 

جعفرقادری با بیان اینکه دولت و بانک مرکزی اقدامات خوبی برای مدیریت بازار ارز اربعین انجام دادند، افزود: زائران اربعین به جای اینکه نیازهاشان را در داخل عراق تامین کنند و برای تامین دینار به مشکل برنخورند، بانک ملی توانست مشکلات زائران اربعین را در داخل کشورحل کند.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دلیلی بر پرداخت دلار به زائران اربعین وجود ندارد و عرضه ارز اربعین از سوی بانک ملی از طریق اپلیکیشن بله باعث شد امسال نوسان و تقاضای اضافی برای دلار نداشته باشیم. این کار، کار ارزشمندی بود که کمک کرد به عناوین مختلف هم تقاضا برای دلار کم شود و هم نیاز ارزخارجی زائران اربعین از طریق پرداخت دینار تامین شود.

 

وی با بیان اینکه درصد بالایی از زائران اربعین حسینی، ارز اربعین خود را از طریق اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران دریافت کرده اند، افزود: این اقدامی که از طریق اپلیکیشن هایی مثل بله انجام شد باعث شد زائران اربعین بدون درد سر و با کمترین زحمت بتوانند ارزشان را دریافت کنند، همچنین تقاضای دلار در بازار هم مسئله ساز نشد.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه آمارها حکایت از این دارد که استقبال قابل توجهی از سوی مردم برای دریافت ارز اربعین از طریق اپلیکیشن بله صورت گرفته است، تصریح کرد: این اقدام کار ارزشمندی بود که جای تشکر و تقدیر از بانک مرکزی و بانک ملی را دارد که در این زمینه ورود پیدا کردند و مشکل زائران را حل کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.