تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۱

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت هفته دفاع مقدس
نگاه اقتصاد - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

دفاع مقدس در هندسۀ نظام قدرت دفاعی و نظامی و امنیتی کشور، تابلوی تمام نمای زیبایی از عشق و ایثار و سلحشوری است که مجاهدان آن، در راه آزادی و حریت، عزت و اقتدار ملی و دفاع از ارزش‌های دینی و الهی، خود را فدای مردم کردند.

 

این هفته فرصت مغتنمی است برای بازشناسی خلق حماسۀ عظیمی که با ایثار و فداکاری و رشادت فرزندان غیور و برومند این مرز و بوم، افسانۀ شکست ناپذیری قدرت‌های طاغوتی و سلطه‌گر را باطل و برتری ایمان و اراده را به‌عنوان یکی از راهبردهای اصلی جنگ و عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر برای تمام جهانیان اثبات کرد.

 

هشت‌ سال دفاع ‌مقدس یکی از مقاطع مهم و حساس تاریخی شگرف، آموزنده و الهام‌‌بخش است که هرگز نباید اجازه داد، گرد غفلت و غبار فراموشی آن را فرابگیرد.

 

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌بدیل و بی‌شمار خود، به منزلۀ گنجینه‌ای گرانبها، ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشۀ تاریخ و ادوار و اعصار زنده و هدایت‌ بخش عصرها و نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ، ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با ادای احترام به همه مدافعان سرافراز انقلاب اسلامی به‌ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز و رزمندگان سلحشور، توفیق و سربلندی همه این عزیزان را در پرتو عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج) و رهبری‌های داهیانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.