تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

فلسطین و آزادی قدس مسئله اول جهان اسلام است

فلسطین و آزادی قدس مسئله اول جهان اسلام است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: نجات فلسطین و آزادی قدس اولین قبله مسلمانان و محل تلاقی تمام ادیان الهی مسئله اول و اصلی جهان اسلام و آزادی خواهان جهان است.

سردار جمال شاکرمی در اخرین سخنرانی روز جمعه و در سخنرانی روز جهانی قدس و مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: تسلط اسرائیل و غرب بر فلسطین برآمده از جنگ های صلیبی و شکست آنها در برابر مسلمانان و انتقام غرب از شکست های پی در پی در جنگ های صلیبی است.

وی افزود: علمای شیعه پرچمدار مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند و مقاومت علمای شیعی در این مسیر موجب ورود علمای اهل سنت دیگر کشورهای مسلمان برای جهاد با رژیم صهیونیستی شد.

سردار شاکرمی یادآور شد: غربی ها با زوال امپراطوری عثمانی که فلسطین بخشی از این امپراطوری بود و تحمیل قرادداها و معاهده های متعدد و به ویژه بعد از شکست عثمانی و آلمان در جنگ جهانی اول، فلسطین به انگلیس واگذار شد.

وی ابراز کرد: انگلیس نیز با استقرار قوم یهود و رژیم صهیونیستی اسرائیل در سرزمین فلسطین باعث تشکیل یک رژیم جدید در منطقه خاورمیانه و سرزمین فلسطین گردید و با حضور این رژیم منطقه خاورمیانه دچار تحولات و حوادث متعددی شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اعراب با احساس خطر از طرف رژیم صهیونیستی به جبهه ها و احزاب مختلفی در کشورهای عربی از جمله مصر، لبنان، فلسطین، عراق، اردن، سوریه و لیبی شکل گرفت و مبارزات آنها علیه اسرائیل منجر به شکست شد و برخی از سران کشورهای عرب با اسرائیل و غرب سازش و بر سر تقسیم فلسطین معامله کردند.

سردار شاکرمی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل با رهبریت علمای شیعه مبارزه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و اسرائیل را به دست گرفت و گفتمان جدید مبارزه با جهان سلطه را در دنیا شکل داد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سقوط رژیم پهلوی در داخل، محو کامل اسرائیل در منطقه خاورمیانه و مبارزه با استکبار جهانی در سطح بین المللی بیانگر نگاه ژرف امام راحل در مبارزات خود بود و هم اکنون نیز مقام معظم رهبری ادامه دهنده همان مسیر روشن امام راحل هستند.

وی با بیان اینکه اسرائیل انتقام واقعه خیالی هلوکاست و ماجرای دروغین کوره های انسان سوزی یهودی آلمان و هیتلر را از مسلمانان می گیرد، تاکید کرد: باید مردم و نسل های آینده بدون هیچ تحریفی از تاریخ منطقه و جهان اسلام و دنیای سلطه و نقشه های شوم غرب برای نابودی اسلام آگاه باشند و هدف و ماهیت اصلی مبارزه با جهان سلطه را بدانند.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: مساله فلسطین به یک نقطه عطف مشترک بین تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده و علمای شیعه و مقام معظم رهبری به پشتوانه مردم فهیم بدون هیچ ترس و واهمه ای به مبارزه با اسرائیل و حامیان این رژیم کودک کش پرداخته اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام دامه داد: یکی از جنایات سازمان ملل تشکیل کشور اسرائیل و رای قاطع کشورها به تشکیل این رژیم بود و منطقه خاورمیانه با حضور اسرائیل دستخوش حوادث و اتفاقات زیادی شد اما مبارزه برای آزادسازی قدس شریف قاطعانه و با گفتمان نوین امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: بنا به پیش بینی مقام معظم رهبری که برگرفته از آیات الهی و تاریخ مبارزات اسلام با غرب است، رژیم صهیونیستی رو به سقوط و اضمحلال نهاده و تحرکات دورنی این رژیم شرایط نابودی زددتر از موعد اسرائیل فراهم شده است.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: دشمن با استحاله فرهنگی موفق به تسلط بر فلسطین شد و اکنون همان مسیر را برای مردم ایران به‌ویژه بانوان عفیف انقلاب اسلامی در پیش گرفته و باید با کمک مردم و نیروی انتظامی بساط بی حجابی مهندسی شده جامعه جمع شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.