تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

به مناسبت هفته وحدت؛ کتابخانه سیار ایلام، «نسیم مهر» را برگزار کرد

به مناسبت هفته وحدت؛ کتابخانه سیار ایلام، «نسیم مهر» را برگزار کرد
نگاه اقتصاد - ویژه برنامه نسیم مهر به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین فصل بازگشایی مدارس در دبستان دا روستای چشمه کبود برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، ویژه برنامه نسیم مهر، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین فصل بازگشایی مدارس در دبستان “دا” روستای چشمه کبود با حضور سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام؛ فریده الیاس پوریان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام؛ حمیدرضا دوستکام، فرمانده بسیج حوزه اداری کارمندی شهید شنبه‌ای و اعضای کتابخانه سیار قاصدک مهربانی روز دوشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

در ابتدای این برنامه سمیه حیدری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام ضمن تبریک میلاد پیامبر رحمت (ص) و آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: کتابخانه سیار قاصدک مهربانی در راستای عدالت اجتماعی، در هفت نقطه روستایی از شهرستان ایلام، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی راه اندازی شده است و به صورت رایگان به اعضای خود کتاب امانت می دهد.

وی تأکید کرد: خوش‌بختانه در روستای چشمه کبود به خوبی از کتابخانه سیار استقبال شد و اغلب اعضای این کتابخانه از کودکان و نوجوانان این روستا هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت‌های کتابخانه سیار قاصدک مهربانی ایلام است. خاصیت برگزاری چنین برنامه‌هایی علاوه بر ایجاد نشاط و شادی در بین کودکان و نوجوانان، خاطره خوش و ماندگاری را در ذهن آنان ثبت می کند.

اجرای نمایش عروسکی، نمایش طنز، اجرای موسیقی سنتی، ایستگاه نقاشی، کتیبه سازی، قرائت وصیت نامه شهید دانش آموز حیات سروری، مسابقه شعرخوانی و اهدای کتاب و جوایز به همه دانش آموزان از جمله بخش های متنوع ویژه برنامه نسیم مهر بود.

گفتنی است در پایان از تلاش ها و زحمات عبدالصاحب ناصری، مدیر مجتمع آموزشی امام علی(ع) که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی پیشقدم و فعال بوده است، تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.