تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

رئیسی در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی حرم شاهچراغ:

جنایات تکفیری‌ها امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا با اهل ایمان است

جنایات تکفیری‌ها امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا با اهل ایمان است
.

تهران- رئیس جمهور جنایات تروریسم تکفیری را امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا و اهل بیت (ع) با اهل ایمان عنوان کرد و گفت: امروز کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آنها گوش فلک را کرده کرده باید پاسخگو باشند که چگونه گروهک‌های تروریستی دست نشانده و ماموریت یافته آنها انسان‌های مومن را صرفا به جرم خداپرستی مورد هجوم قرار می‌دهند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان فارس، عصر پنجشنبه با جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان دو حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار جنایات تروریسم تکفیری را امتداد تاریخی دشمنی دشمنان خدا و اهل بیت علیهم السلام با اهل ایمان عنوان کرد و افزود: امروز کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آنها گوش فلک را کرده کرده باید پاسخگو باشند که چگونه گروهک‌های تروریستی دست نشانده و ماموریت یافته آنها انسان‌های مومن را صرفا به جرم خداپرستی مورد هجوم قرار می‌دهند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نام شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ همواره برفراز و فراموش ناشدنی است، تصریح کرد: از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده آنها مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده و امیدواریم با دعای خیر شما خانواده معزز شهدا بتوانیم رسالت خود در گره‌گشایی و رفع مشکلات کشور را به سرانجام برسانیم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.