تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

امام جمعه ایلام: برنامه‌های اشتغال کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌ها امیدبخش است

امام جمعه ایلام: برنامه‌های اشتغال کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌ها امیدبخش است
ایلام - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) یک نهاد

 خدمات رسان به نیازمندان است، گفت: برنامه‌های اشتغال آفرینی این نهاد برای توانمندسازی خانواده‌ها امیدبخش بوده و نیازمند تقویت و توسعه بیشتر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار روز سه‌شنبه در دیدار با مجموعه مدیران کمیته امداد استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه بیکاری از معضلات جامعه است برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده ها بسیار ضروری است و باید توسعه یابد.

وی افزود: به توجه به اینکه کمیته امداد در دوران فعالیت خود مددجویان زیادی را به عنوان نخبه و تحصیلکرده تحویل جامعه داده است، شناسایی افراد نخبه که زمانی مددجو بوده اند و کمک گرفتن از آنها می تواند در کمک به سایر نیازمندان و توانمندسازی آنها بسیار موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: در حوزه نیروی انسانی شناسایی نیروهای توانمند و موفق و بهره گیری از توان آنها برای خدمت رسانی به مردم برای یک مدیر بسیار راهگشا خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار ادامه داد: از آنجایی که دستگاه‌های حمایتی مشکلات عدیده ای دارند شنیدن درد دلها و مشکلات نیازمندان در برخورد نخست می تواند بخشی از خواسته‌های آنان را برآورده کند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این دیدار گفت: با توجه به اینکه محرومیت استان ایلام ملموس تر از استان‌های همجوار است تلاش این است که سطح محرومیت و نیازهای مددجویان را کاهش دهد.

ناصر مرادی افزود: مشکلات اقتصادی جامعه سطح نیاز خانواده‌ها را متنوع تر کرده و مراجعه به این نهاد همواره قابل توجه بوده و امداد تلاش می کند به سهم خود فشار اقتصادی بر خانواده‌ها را کمتر کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.