تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

دکتر الله کرم در دوازدهمین نشست کمیته بین الملل خانه احزاب مطرح کرد:

شکست پذیری رژیم صهیونیستی در راستای تئوری خانه عنکبوت است

شکست پذیری رژیم صهیونیستی در راستای تئوری خانه عنکبوت است
نگاه اقتصاد

 

 

دوازدهممین نشست کمیته بین الملل خانه احزاب ایران با محوریت عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین برگزار شد.

در این نشست که دکتر الله کرم رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله و اکثریت اعضای کمیته بین‌الملل خانه احزاب ایران حضور داشتند، فرید شهاب ضمن خوش آمدگویی به حضار و عرض خیر مقدم به دکتر الله کرم به عنوان میهمان ویژه این نشست با اشاره به تحولات صورت گرفته در سرزمین‌های اشغالی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی شهادت جمع کثیری از زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی را تسلیت گفت.

وی خاطرنشان ساخت: این ددمنشی‌ها و اعمال شیطانی راه به جایی نخواهد برد و با توجه به فرموده مقام معظم رهبری درخصوص هر چه کوتاه‌تر شدن عمر حکومت نامشروع اسرائیل به دست خودش، به یاری خداوند هرچه زودتر شاهد نابودی این جرثومه فساد خواهیم بود.

 

در ادامه این نشست دکتر الله کرم رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی گفت: بنده هم با تأسی از این فرموده حضرت آقا عرض می‌کنم این شکست غیر قابل ترمیم است و به همین منظور آن را به دو بخش تقسیم می‌کنم یکی برای اسرائیل که شکستی نظامی، امنیتی و اطلاعاتی بود و یکی برای آمریکا که شکست در شعار دفاع از حقوق بشر بود.

وی افزود: هدف اصلی اسرائیل در پی جنایت‌های اخیر اخراج، اشغال یا منهدم کردن حماس است، یعنی می‌خواهد علاوه بر کشتار وسیع مردم، آن‌ها را از غزه اخراج کند و اگر این مسئله تحقق پیدا نکرد آن را اشغال و یا حداقل قدرت نظام حماس را از طریق انهدام تونلها و… از بین ببرد که با تهدید رهبر انقلاب مبنی اینکه در صورت ادامه بمبارانها مسلمانان و نیروی مقاومت بی تاب خواهند شد روبرو شدند.

وی اضافه کرد: البته باید به این نکته توجه داشت رژیم صهیونیستی در حال حاضر با مردمانی روبرو است که به سطوح آمده‌اند و قطعاً اخراج آنها به آسانی صورت نخواهد گرفت و اشغال هم با هزینه‌های سنگینی از جمله شکست خفت بار اسرائیل روبرو خواهد شد.

الله کرم در بخش دیگری از سخنان خویش در خصوص دکترین جمهوری اسلامی ایران گفت یکی از مؤلفه ‌های دفاعی کشورمان در مقابل دشمن این است که در برابر یک ضربه ۱۰ ضربه را به دشمن خواهیم زد.

وی افزود: خلاصه استراتژی ‌هایی که رهبر معظم انقلاب بارها به آن تأکید نموده‌اند، آن چیزی است که در پی شهادت حاج قاسم در عین الاسد رخ داد و بسیاری دیگر از مواردی که ایران در متوقف کردن کشتی‌ها و غیره انجام داد.

رئیس هماهنگی شورای هماهنگی نیروهای حزب الله اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعات قابل بحث این روزها شکست‌های غیر قابل جبران رژیم صهیونیستی و ارتش اسرائیل است، که حجم انبوهی از امکانات و تجهیزات را در اختیار دارد و از طرفی اطلاعاتی که آمریکا در اختیار آنها قرار می‌دهد و دیدیم که تئوری خانه عنکبوت چگونه به اثبات رسید.

وی در پایان اتفاقات حقوق بشری که چهره آمریکا را بیش از پیش مخدوش نموده است، از جمله مواهب الهی عنوان کرد و افزود: آمریکا گفته است اسرائیل بیمارستان‌ها را نزده و دیدیم که چه دروغ بزرگی گفته شد، بنابراین تئوری غرب برای اغفال جهان با تعابیر حقوق بشری آن چیزی نیست که در نظم نوظهور آینده جایی داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.