تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲

اجرای گروه هنری عمو مسعود و سگ‌های نگهبان در ایلام

اجرای گروه هنری عمو مسعود و سگ‌های نگهبان در ایلام
نگاه اقتصاد

 

 

جنگ کودک عمو مسعود آبنباتی از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام مجوز اجرای برنامه دریافت کرد.

 

مسئول امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام؛ با اشاره به اجرای جُنگ کودک عمو مسعود آبنباتی با موافقت و مجوز شورای ارزیابی و نظارت بر نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ، حضور این گروه هنری را در راستای اجرا و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متنوع با هدف ایجاد فضای نشاط و شادابی در جامعه مهم برشمرد.

 

شهریار غلامپور افزود؛ گروه هنری نمایشی عمو مسعود آبنباتی که از گروه های هنری شناخته شده در سطح کشور است و در استان های مختلف برنامه های متنوع و گسترده ای را تاکنون برگزار کرده است بزودی و در روزهای شنبه و یکشنبه( ۱۳ و ۱۴ آبان‌ماه۱۴۰۲) هفته پیش رو در ایلام اجرا خواهد داشت.

وی افزود؛ ایجاد فضایی آکنده از نشاط و شادابی برای کودکان و نوجوانان، اجرای قطعات موسیقی فانتزی کودکانه و ترانه های ماندگار و قدیمی تلویزیونی برنامه های کودک و نوجوان، اجرای حرکات موزون و نمایشی با بازسازی و بازخوانی ترانه هایی از کتابهای درسی دوره ابتدایی، ایجاد تحرک،پویایی، همخوانی و همراهی کودکان و نوجوانان با هنرمندان گروه در اجرای بخش های مختلف جُنگ، از جمله برنامه های اجرایی این گروه هنری مورد علاقه کودکان است.

 

جنگ کودک عمو مسعود آبنباتی در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۳ و ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲) هر روز دو سانس در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۰:۱۵ در سالن فنی و حرفه ای ایلام بروی صحنه خواهد رفت.

 

علاقمندان ؛ برای حضور در این جُنگ و تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت یا گیشه های فروش بلیط(فروشگاه شکرستان؛بلوار فارابی – پوشاک کودک کیدو؛خیابان پاسداران – فروشگاه بوژان؛بلوار فرودگاه -فروشگاه رنگین کمان؛بلوار آزادی -دفتر مهندسی دارابیان؛سعدی شمالی – سینما فرهنگ؛مجتمع فرهنگی هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام) مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.