تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

هشت کیلومتر راه در هلیلان افتتاح شد

هشت کیلومتر راه در هلیلان افتتاح شد
ایلام - هشت کیلومتر از مجموع ۳۲ کیلومتر پروژه راهسازی شهرستان هلیلان با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،« حسن بهرام نیا» روز پنجشنبه در سفر به شهرستان هلیلان در آیین افتتاح پروژه روکش آسفالت محور کهره شهرستان هلیلان، اظهار کرد: مردم هلیلان دلداده به نظام و انقلاب هستند، لذا مردمی با این ویژگی‌ها شایسته بهترین خدمت هستند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم در همه حوزه‌ها سرمایه‌گذاری و اقدامات خوب و موثری صورت گرفته است، افزود: روند خدمت به ولی نعمتان باید همچنان استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام تصریح کرد: هم اکنون پروژه راه مواصلاتی نیز برای مناطقی همچون پیازآباد و زردلان در دست اقدام بوده و راه‌های منتهی به این مناطق آماده آسفالت است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز هشت کیلومتر از مجموع ۳۲ کیلومتر پروژه راه شهرستان افتتاح شده و امیدواریم با همین آهنگ پروژه‌های راهسازی ادامه یابد.

بهرام‌نیا در بدو به شهرستان هلیلان به حضور در محل مزار شهدای گمنام و پس از ادای احترام به مقام شهدا در جریان بازدید از محوطه و نمازخانه این یادمان، اظهار کرد: این پروژه با مشارکت بنیاد علوی و شهرداری شهر توحید در حال انجام است و در سال‌جاری از مجموعه ۲۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته برای این پروژه، ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و هزینه شده است.

بهرام‌نیا افزود:مردم هلیلان مردمی فرهیخته، ولایتمدار و انقلابی هستند و خدمت به این مردم افتخاری بزرگ است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ساماندهی مزار شهدا این شهرستان، گفت: محوطه‌سازی و ساخت نمازخانه این یادمان و ساماندهی آن رضایت‌بخش و قابل تقدیر است.

بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و بهداشتی از جمله برنامه‌های سفر بهرام‌نیا به شهرستان هلیلان است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.