تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

سیستم گرمایشی ۲هزار کلاس درس در ایلام استانداردسازی شد

سیستم گرمایشی ۲هزار کلاس درس در ایلام استانداردسازی شد
ایلام _ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت:

طی ۲سال گذشته تاکنون درمجموع سیستم گرمایشی بیش از ۲هزار کلاس درس این استان استانداردسازی شده است.

«جلال حمره» شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری ایلام، اظهار کرد: استانداردسازی این تعداد کلاس در قالب ۴۰۰ مدرسه با ۱۸۰میلیارد ریال اعتبار انجام و سیستم گرمایشی غیر استاندارد در این فضاها جمع آوری شده است.

به گفته وی، با توجه به اهمیت این مساله به روز اوری سیستم های گرمایشی مدارس سراسر استان اعم از مناطق شهری و روستایی به صورت مستمر درحال اجراست.

وی اظهار کرد: علاوه بر این، جایگزینی مدارس استاندارد بجای مدارس غیر استاندارد در برنامه ریزی اجرایی این اداره کل قرار دارد.

حمره یادآور شد: همچنین در راستای حفظ محیط زیست طراحی مدارس جدید با شاخص ساختمان سبز انجام می شود که اکنون عملیات احداث ۲ فضای آموزشی در شهرستانهای ایلام و ایوان در حال اجراست.

وی گفت: زیرساخت پدافند غیر عامل این مجموعه با خرید و نصب دیزل ژنراتور برق و تجهیز سیستم های فنی و سرورها و به روز کردن انها و نصب دوربین های مدار بسته و اقدام برای بالا بردن امنیت محل کار در طول سال جاری تقویت شده است.

«سعیدرضا کریمیان» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری ایلام نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه تعمیر. و تجهیز مدارس در سطح استان، بر رعایت اصول پدافند غیرعامل در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس در سطح استان تاکید کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.