تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

استاندار ایلام:

شهرداران در کنار عمران شهری به پروژه های انسان محور توجه کنند

شهرداران در کنار عمران شهری به پروژه های انسان محور توجه کنند
،

 

ایلام – استاندار ایلام گفت: پروژه های شهرداران نباید فقط معطوف به طرح های عمرانی و زیربنایی باشد، بلکه نگاه جامعه شناسانه و روان شناسانه در پروژه های شهرداری ها لحاظ شود.

محمد نوذری روز شنبه در همایش بزرگ شهرداری ها و دهیاری های استان ایلام اظهار داشت: باتوجه به گسترش روزافزون شهرها، افزایش حاشیه نشینی به عنوان یک معضل در برنامه های شهرداران باید دیده شود.

وی افزود: ۱۰ درصد جمعیت شهرها را مناطق حاشیه نشین تشکیل داده اند که نباید این پدیده ها و مشکلات ناهنجار اجتماعی نادیده گرفته شود.

استاندار ایلام ادامه داد: شهرداران باید نگاهی انسان محور داشته باشند، چرا که برنامه های انسان محور باعث ایجاد شور، نشاط، پویایی و سلامت جامعه خواهد شد.

نوذری یادآور شد: شهرداری های استان ایلام ۳۲ میلیارد تومان معوقات از دستگاه های مختلف دارند که وصول این معوقه ها برای شهرداری ها ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی به توجه ویژه دولت تدبیر و امید در ایلام اشاره و اضافه کرد: هفت میلیارد یورو در حوزه نفت و گاز در استان ایلام سرمایه گذاری شده است که پنج میلیارد یورو از سوی دولت تدبیر و امید اختصاص یافت.

استاندار ایلام اضافه کرد: دولت تدبیر و امید باوجود مشکلات اقتصادی اما اقدامات گسترده و قابل توجهی را در نقاط مختلف کشور انجام داده است.

نوذری در خصوص مساله انتخابات ۲۸ خردادماه و مشارکت حداکثری مردم استان ایلام هم گفت: ایلام در این دوره از انتخابات جزء سه استان اول کشور در زمینه مشارکت حداکثری انتخابات بود.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شهرداران و دهیاران نقاط مختلف استان ایلام برگزار شد.

جمالی نژاد برای افتتاح زیرگذر شهید کشوری به استان ایلام سفر کرده است.

زیرگذر شهید کشوری به مدت ۱۸ ماه و با اعتبارات ۱۶۰ میلیارد ریال احداث شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.