تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

فرماندار ایلام: محرومیت زدایی سرلوحه کار دولت سیزدهم است

فرماندار ایلام: محرومیت زدایی سرلوحه کار دولت سیزدهم است
ایلام - فرماندار ایلام با بیان اینکه محرومیت زدایی از مناطق محروم و حاشیه شهرها سرلوحه کار دولت سیزدهم است، گفت:

مشکل آب شهرک سرطاف با تکمیل مخزن ۲ هزار متر مکعبی مرتفع شده است.

به گزارش ایرنا «عبدالصاحب نادری» روز پنجشنبه در دیدار استاندار ایلام با مردم شهرک شهید کشوری(سرطاف) در مسجد حضرت فاطمه زهراء (س)، اظهار کرد: ارائه خدمت به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی سرلوحه کار دولت سیزدهم بوده و مسئولان نیز تلاش دارند که با حضور در بین مردم، مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کنند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در شهرک شهید کشوری، یادآور شد: با همت استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی الحاق بخشی از زمین‌های خارج از محدوده این شهرک در بازنگری و طرح هادی این روستا به ویژه در ضلع شرقی آن در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه در این طرح در گام اول بالغ بر ۱۱ هزار متر مربع در این روستا عملیت جدول گذاری معابر انجام شده است، گفت: صدور اسناد مالکیت در این محدوده نیز در دست اقدام است.

نادری یادآرو شد: از سال گذشته تا کنون آسفالت معابر، جدول گذاری، سنگ فرش و موزاییک فرش این شهرک با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مطالبات مردم شهرک شید کشوری تامین آب شرب سالم بود که این مهم نیز با تکمیل و بهره‌برداری از مخزن ۲ هزار متر مکعبی انجام شده است.

فرماندار ایلام گفت: همچنین خط انتقال و شبکه توزیع آب این شهرک به طول ۶/۵ کیلومتر با اعتبار ۱۲۰میلیارد ریال بهره برداری رسیده است.

نادری با اشاره به اینکه، مردم استان ایلام به ویژه مردم شهرک شیهد کشوری، همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند، ادامه داد: مردم ولایت‌مدار این شهرک تعداد ۸۵ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون تلاش شده باتوجه به سیاست‌های عدالت محور دولت کار و کرامت خدمات به صورت کامل در این شهرک به ساکنان آن ارائه شود.

به گزارش ایرنا، در این دیدار مردمی، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند که پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات مردم شهرک شهید کشوری شدند.

بر اساس آمار شبکه بهداشت در حال حاضر تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.