تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

صدر: تعداد داوطلبان خانم شورای وحدت به ۷ نفر افزایش یافت

صدر: تعداد داوطلبان خانم شورای وحدت به ۷ نفر افزایش یافت
تهران- رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان تهران گفت:

طبق مصوبات هیات عالی شورای وحدت، در فهرست ۳۰ نفره در تهران تعداد داوطلبان خانم را از ۵ به ۷ داوطلب افزایش دادیم.

شهاب‌الدین صدر روز سه‌شنبه در دومین اجلاس سراسری شورای وحدت استان‌ها گفت: افزایش مشارکت در انتخابات یکی از اولویت های شورای وحدت است و به دلیل شرایط و فضای خاصی که تهران دارد، شاید این مشارکت کمتر باشد که شورای وحدت تلاش می کند میزان ۳۰ درصد مشارکت پیش بینی شده برای تهران را افزایش دهد.

وی افزود: یکی از کارهای مهمی که در چند ماه گذشته در شورای وحدت انجام شد، ایجاد هسته‌های انتخاباتی برای مناطق ۲۲ گانه تهران و ۸ شهر اطراف پایتخت است. همچنین در تهران از فعالیت اقشار مختلف در هسته انتخاباتی شورا برای افزایش مشارکت استفاده شده است.

عضو هیأت عالی شورای وحدت با بیان اینکه حضور در مناطق و هسته‌های انتخاباتی رویکرد فعلی این شورا است، تصریح کرد: محور این هسته‌ها روحانیت است و مسئولان و رابطانی را در این حوزه ها انتخاب شدند و در هر هسته به صورت سازمان یافته از گروه‌ها و اقشار مختلف فعالیت می کنند.

صدر با بیان اینکه بسیاری از مردم، نمایندگان تهران و استان تهران را نمی شناسند، تصریح کرد: در هسته های انتخاباتی و مناطق یاد شده، پاسخگویی به مردم در دستور کار است و رزومه و برنامه نامزدهای تهران مورد نظر شورای وحدت گرفته می‌شود و در دفاتر دایر شده، مساجد و حسینیه‌هایی که در نظر گرفتیم، این ارتباط بین مردم و نامزهای شورای وحدت افزایش خواهد یافت تا مردم بیش از گذشته بتوانند نامزدهای انتخابات مورد نظر شورا را بشناسند.

وی با اشاره به مصوباتی که در شورای وحدت انجام شده است، گفت: طبق مصوبات هیات عالی شورای وحدت، در فهرست ۳۰ در تهران تعداد داوطلبان خانم را از ۵ به ۷ داوطلب افزایش دادیم و ۱۰ نفر نیز از جوانان خواهند بود چرا که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نیازمند مجلس قوی برای پشتیبانی از دولت قوی هستیم.

رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت استان تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به نشست ارزشمند امروز شورای وحدت، فعالیت این شورا افزایش یابد و با توجه به امتیازهایی که دارد، سبب اعتماد سازی و ایجاد امید در بین مردم شود تا در ادامه مجلس آینده بتواند در حل نظام مسائل کشور و مشکلات اقتصادی مردم اثرگذار شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.