تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

امام جمعه ایلام: جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند

امام جمعه ایلام: جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند
ایلام- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:

امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی حاصل از خودگذشتگی ها ایثارگران است و این عزیزان سند افتخار نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با چند تن از جانبازان سرافراز استان به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: این عزیزان با از خودگذشتگی و همت مردانه خود، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: جانبازان و خانواده‌های آنان خود را وقف آسایش و آرامش امروز جمهوری اسلامی کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته را به این قشر ارائه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه جانبازان شهدای زنده و الگویی برای نسل جوان و نوجوان ما هستند، یادآور شد: این عزیزان، اسوه‌های استقامت و ولایت‌مداری و نماد مجاهدت در راه اسلام هستند که با وجود سختی و مرارت‌های فراوان، حامی ارزش‌های انقلاب و خون همرزمان شهیدشان بوده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: مقاومت کردن به خصوص با شرایط قطع نخاعی هم برای شخص و هم اطرافیان مشکلاتی دارد که بنده از خانواده‌های محترم جانبازان تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: امید است این مسیر و راه تداوم داشته باشد، چراکه امروز جانبازان نقش مهمی در جامعه به عنوان مظهر ایثار و شهادت بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه ایلام با حضور در منزل جانبازان سرافراز «ضیا سلیمان بیگی»، «نجم الدین غریب زاده» و «عباس کرمی» در جمع پرعطوفت آنان ضمن عیادت و گفت‌وگو با این عزیزان و کسب اطلاع از نحوه‌ی زندگی، روند درمان و شرایط این جانباز سرافراز، از ایثارگری و فداکاری این جانباز سرافراز انقلاب اسلامی قدردانی و تشکر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.