تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

اهدای ۳۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های ایلامی

اهدای ۳۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های ایلامی
ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۳۴۰ سری جهیزیه از ابتدای امسال تاکنون بیش از به ۳۴۰ زوج در این استان اهدا شده است.

“ناصر مرادی پویانی” اظهار کرد: این اقلام جهیزیه برای هر زوج شامل پنج قلم کالای اساسی از قبیل یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون بوده و ارزش هر سری جهیزیه برای هر نفر حداقل ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: در زمینه توزیع کالای رایگان بین نیازمندان علاوه بر جهیزیه، یک هزار و ۸۰۰ قلم کالای خانگی دیگر شامل ۵۷۰ دستگاه کولر و لوازم سرمایشی، ۶۸۰ دستگاه بخاری گازی و حدود ۵۲۰ قلم دیگر کالای خانگی مورد نیاز خانواده های مددجوی این استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه برای تهیه این اقلام خانگی ۲۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، تاکید کرد: این کالاها بر اساس اولویت نیاز خانواده ها و در پی نیازسنجی خانواده های مددجو توزیع شده اند.

مرادی پویانی یادآور شد: جهیزیه یکی از خدمات و برنامه های حمایتی مهم کمیته امداد بوده و تهیه جهیزیه برای زوج‌های دم بخت با کمترین زمان پشت نوبت بودن از برنامه های این نهاد است.

وی اضافه کرد: مشارکت خیرین و مردم نیکوکار در این راستا می تواند راهگشا باشد و لذا از عموم مردم می‌خواهیم در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز بیش از یک هزار و ۳۰۰ زوج مددجو و نیازمند استان از این نهاد جهیزیه دریافت کرده اند که ارزش این اقلام نیز بیش از ۳۰۴ میلیارد ریال بوده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.