تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛ تداوم رصد و پایش مخاطرات احتمالی برگزاری انتخابات در پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛ تداوم رصد و پایش مخاطرات احتمالی برگزاری انتخابات در پایتخت
تهران بزرگ - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از تداوم رصد و پایش مخاطرات احتمالی برگزاری انتخابات در این استان خبر داد و گفت:

از ابتدای آغاز فرآیند رای گیری تاکنون هیچ مخاطره‌ای در پایتخت رخ نداده و نیازی به مداخله دستگاه‌های خدمت رسان نداشتیم.

حامد یزدی مهر شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور مؤثر و گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: همزمان با برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، «میز آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان به انتخابات در حوزه مدیریت بحران» شکل گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای امروز جمعه ۱۱ اسفندماه مدیران و نمایندگان تمامی دستگاه‌های خدمت رسان در اداره کل مدیریت بحران استان تهران حاضر بودند، ادامه داد: این اقدام با هدف کاهش زمان هماهنگی با مدیران دستگاه‌ها انجام شد.

یزدی مهر با اشاره به ضرورت رصد و پایش مخاطرات احتمالی استان در زمان برگزاری انتخابات افزود: خوشبختانه از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات تاکنون هیچ مخاطره‌ای در استان رخ نداد و نیازی به مداخله دستگاه‌های خدمت رسان نداشتیم و فقط در ۲ تا سه مورد با قطعی مختصر برق مواجه بودیم که بدون فوت وقت نمایندگان مستقر شرکت توزیع برق نسبت به رفع این ایرادات اقدام کردند و کمتر از ۱۰ دقیقه جریان برق وصل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر اهمیت ایمنی انتخابات در استان تهران اضافه کرد: خوشبختانه موارد مهم مورد نظر در خصوص پایداری جریان برق، گاز، آب و حریق‌های احتمالی محقق شد و در این راستا با هیچ چالشی روبرو نشدیم.

وی به ارائه گزارش ساعتی توسط دستگاه‌های خدمات رسان اشاره کرد و یادآور شد: تمام گزارشات از ساعت ابتدایی برگزاری انتخابات در استان توسط دستگاه‌ها دریافت و جمع آوری و به استحضار مقام عالی استان رسانده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنان از تداوم رصد و پایش ایمنی و مخاطرات استان همزمان با تمدید ساعت انتخابات خبر داد و گفت: از همه کسانی که تاکنون موفق نشده‌اند درخواست داریم در ساعت باقی‌مانده به شعب اخذ رای مراجعه و پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در این حماسه بزرگ مشارکت و در انتخاب افراد اصلح شریک شوند.

به گزارش ایرنا، استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور تا ساعت ۲۴ در حال برگزاری است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.