تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

استاندار ایلام: اعتلای نظام اسلامی آرمان بزرگ شهدا است

استاندار ایلام: اعتلای نظام اسلامی آرمان بزرگ شهدا است
ایلام- استاندار ایلام با بیان اینکه اعتلای نظام و انقلاب اسلامی آرمان بزرگ شهدا است، گفت:

ایران پرچمدار تمدن نوین اسلامی در عصر حاضر است.

“حسن بهرام نیا” روز سه شنبه در مراسم روز بزرگداشت شهدا و اجلاسیه روز شهید در استانداری ایلام، اظهار کرد: امروز استقلال و عزت ایران اسلامی مرهون مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌های مغزز شهدا است.

استاندار ایلام گفت: شهدا جان شیرین خود را به عنوان بزرگترین سرمایه خود را نثار آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کردند و امروز بار مسئولیت مدیران بسیار سنگین است چرا که شهدا، راه، مسیر و هدف را به ما نشان دادند.

وی ابراز کرد: تمام ظرفیت ها برای توسعه و آبادانی کشور و همه آنچه موجب اعتلای نظام و انقلاب اسلامی می شود باید پای کار بیایند چرا که این امر آرمان شهدا بوده است.

بهرام نیا خاطرنشان کرد: همه مدیران با تأسی از آرمان‌های مقدس شهدا و پیروی از امامین انقلاب و نصب‌العین قرار دادن صبر و پایداری خانواده‌های شهدا، نهایت تلاش و کوشش را در راستای تکریم خانواده‌های شهدا و خدمت به اقشار مختلف مردم را داشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرچمدار تمدن نوین اسلامی است، گفت: برای تمدن جدید اسلامی آنچه که در چنته داریم در طبق اخلاص بگذاریم، این مسیری است که نیاز به تلاش و مجاهدت در همه عرصه‌ها دارد چرا که این تمدن، تمدنی است که مدیریت جهانی را رقم م خواهد زد.

وی ابراز کرد: امروز همه باید در این عرصه و مسیر، پویا، تلاشگر و با تلاش هر چه بیشتر حرکت کنیم، البته این مسیری سخت است چرا که نظام سلطه در تقابل با این مسیر است.

استاندار ایلام گفت: دشمن برای کم رنگ کردن حضور مردم در این مسیر، جبهه استکبار همه سرمایه‌های مادی خود را هزینه می کند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این نشست اظهار کرد: امروز در این مراسم از ۱۲ خانواده دارای پنج شهید به بالا با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان تجلیل می شود.

“محمد رحیمی” با اشاره گرامیداشت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، تصریح کرد: ۵۰۰ دیدار با خانواده‌های معزز شهدا در روز ۲۲ اسفند( امروز) با حضور مدیران، مسئولان و فرمانداران در کل استان انجام می شود.

رحیمی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا در سال آینده نیز با جدیت انجام می شود، تصریح کرد: امسال بیش از ۱۵ هزار دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انجام شده است.

به گزارش ایرنا در پایان این مراسم از خانواده‌های معزز شهدا دارای پنج شهید به بالا با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.