تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

مدیرکل صمت ایلام: هیچ گونه مشکلی برای تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد

مدیرکل صمت ایلام: هیچ گونه مشکلی برای تامین و عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد
ایلام - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه نمایشگاه نوروزی برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در رمضان و نوروز در نقاط مختلف استان دایر شده است، گفت:
مشکلی برای تامین و عرضه کالاهای اساسی مردم در این استان وجود ندارد.
رضا محمدرحیمی” روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ایلام، اظهار کرد: ۶ نمایشگاه نوروزی عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در سطح استان دایر شده است.
وی افزود: در نمایشگاه‌های بهاره و طرح ضیافت انواع تنقلات، پوشاک، لوازم بهداشتی، شیرینی، سوغات محلی، شکلات و سایر ملزومات با ۱۰ تا ۱۵ درصد پایین تر از نرخ بازار عرضه شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با بیان اینکه گشت‌های نظارتی صمت به صورت روزانه از ۱۶ اسفند تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ از صنوف و واحدهای صنفی عرصه کالا و خدمات بازرسی خواهند کرد، افزود: طرح ویژه بازرسی و نظارت با حضور ۱۵ اکیپ بازرس با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی استان اجرا می‌شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به اینکه سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روز پاسخگوی شکایت مردمی خواهد بود، افزود: در تهیه اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان مشکلی وجود ندارد.
۱۰۰ غرقه صنایع دستی در ۶ شهرستان ایلام دایر می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در این نشست با بیان اینکه نمایشگاه های صنایع دستی در سطح ۶ شهرستان ایلام، مهران، بدره، دره شهر، دهلران و سیروان، اظهار کرد: ۱۰۰ غرفه نمایشگاه صنایع دستی در سطح شهرستان های مختلف استان در ایام نوروز در محل ورودی‌ها شهرها و اماکن گردشگری و تفریحی راه‌اندازی می‌شود.
“فرزاد شریفی” با بیان اینکه در این غرفه‌ها صنایع دستی استان در ۳۳ رشته فعال استان ارائه می شود، گفت: در این غرفه‌ها اولویت با صنایع دستی است که دارای برند بوده و برای فروش در معرض دید علاقه‌مندان به صنایع دستی استان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه ۴۵ روز است که نظارت های بازرسان این اداره کل بر امکان اقامتی آغاز شده است، ابراز کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در سطح هتل‌ها و رستوران‌ها و غذاخوری‌ها در ایام نوروز نخواهیم داشت.
وی تصریح کرد: ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان در این ایام پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.
شهردار ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: غرفه های عرضه مستقیم کالا، میوه و تره بار و صنایع دستی در سطح شهر ایلام جانمایی شده است.
“افشین مظفری” با بیان اینکه در ورودی منطقه ارغوان ورودی شهر ایلام ۱۵ غرفه عرضه مستقیم کالا و صنایع دستی راه اندازی شده است، افزود: در سطح شهر پنج بازارچه میوه و تره بار نیز جانمایی شده است.
وی گفت: همچنین در سطح بلوارها و تقاطع های شهر ایلام نیز غرفه های دیگری برای عرضه میوه نوروزی جانمایی شده است.
در این جلسه استانداران استان‌های مختلف استان در خصوص ذخیره مایحتاج عمومی مردم از جمله گوشت قرمز و سفید، شکر، میوه و همچنین عرضه ارزاق عمومی در سطح فروشگاه ها در ماه مبارک رمضان در سطح بازار به ارائه گزارش پرداختند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.