تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

توقیف ۱۳۷ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز در ایلام

توقیف ۱۳۷ دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز در ایلام
ایلام - رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف ۱۳۷ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی ” روز پنجشنبه در گفت وگویی اطهار کرد: طرح انضباط ترافیکی و امنیت اجتماعی در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و تعطیلات نوروز در سطح راه های استان اجرا می شود.

وی گفت: این طرح با هدف رضایت مندی و ارتقاء انضباط و امنیت ترافیکی و دست یابی به آرامش و امنیت سفر برای مسافران نوروزی و هم استانی های گرامی در حال اجرا است.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه با اجرای طرح نوروزی تا کنون تعداد۱۳۷ دستگاه خودروی متخلف در استان توقیف شده است، افزود: اغلب تخلف این خودروها مربوط به داشتن تخلفات حادثه ساز، فاقد پلاک و پلاک مخدوش بوده است.

رئیس پلیس راه استان از استمرار برخورد و اعمال قانون رانندگان دارای رفتار مخاطره آمیز و توقیف وسایل نقلیه دارای تخلفات حادثه ساز در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: پلیس مصمم است با رانندگانی که با حرکات هنجارشکنانه خود بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند با قاطعیت برخورد کند.

به گزارش ایرنا، تخلفات حادثه ساز شامل سبقت، سرعت، انحراف،حرکات نمایشی، حرکات مارپیچ و صحبت کردن با تلفن همراه و تردد با وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.