تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

معاون استاندار ایلام: ۶ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی از انتقال پرونده‌های نفتی نصیب ایلام شد

معاون استاندار ایلام: ۶ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی از انتقال پرونده‌های نفتی نصیب ایلام شد
ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: انتقال پرونده مالیاتی شرکت های نفتی ۶ هزار میلیارد ریال درآمد نصیب ایلام کرد.

“شهریار عباسی” در نشست کارگروه اقتصادی و اشتغال استان ایلام، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش مدیران ارشد استان با انتقال این پرونده‌های مالیاتی اعتبار خوبی نصیب استان شد که بیش از ۲۰درصد بودجه استان را تشکیل می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره با شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، ابراز کرد: وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است که بحث موانع برای مشارکت مردم در اقتصاد را پیگیری و مرتفع کنند.

عباسی یادآور شد: یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در اقتصاد، جلب اعتماد مردم است که باید همه دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی با بیان اینکه در راستای افزایش مشارکت مردم در اقتصاد، باید برنامه‌ریزی لازم در استان انجام شود، گفت: تامین زیرساخت‌های لازم در بحث تامین آب، برق، گاز و فیبر نوری سرمایه گذاران پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید در زمینه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای جهش تولید در استان جلو دار باشد، ابراز کرد: باید با دستگاه‌هایی که در زمینه تسهیل در صدور مجوزها و جهش تولید ترک فعل می کنند برخورد شود.

عباسی خاطرنشان کرد: باید از فرصت ها و ظرفیت‌های دستگاه‌های قانونی برای حمایت از تولید استفاده شود تا تولید و تثبیت اشتغال تداوم یابد.

وی، به تسهیل کسب و کارهای خرد و خانگی تاکید کرد و گفت: اشتغالزایی‌های کوچک باید در دستور کار قرار گیرد و به موازات صنایع تولیدی بزرگ در استان رونق گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.