تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز

پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز
نگاه اقتصاد

کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی از سوی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی بوده اند.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اینکه برقراری ارتباط نزدیک با شهروندان را با هدف شناخت بیش از پیش نیازها و بازتاب دیدگاه‌های آنان به عنوان اصلی مهم در دستور کار داریم، گفت: رسیدگی به پیام شهروندان تا حصول نتیجه، وظیفه ذاتی سامانه ۸۶۵۵ است.

علی اصغر غلامی در ادامه به پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به بیش از ۱۵ هزار تماس تلفنی در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: بیشترین تماس شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با سامانه ۸۶۵۵ به ترتیب مربوط به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۵ و ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ و کمترین تماس نیز به ترتیب مربوط به ۱۰، ۱۲ و ۱۳ فروردین بوده است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر تصریح کرد: ۸۳ درصد از کل پیام‌های ثبت شده در این سامانه از سوی مشتریان بوده که بیشترین سهم تماس گیرندگان را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد، عنوان کرد: بیشترین سهم تماس از کل پیام های قابل بهره برداری در تعطیلات نوروز با ۷۵ درصد، مربوط به خدمات مشتری و کمترین تماس از سوی پذیرندگان پایانه های فروشگاهی با سهم یک درصد است.

غلامی گفت: تعداد کل تماس های قابل بهره برداری از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه در مجموع بیش از ۱۳ هزار تماس می باشد که این آمار به نسبت دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۱ درصدی داشته است.

وی تاکید کرد: پیام های نظارتی که شامل انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر می باشد؛ در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ در مجموع ۵۸ درصد کاهش داشته است که این کاهش چشمگیر نشان‌دهنده ارائه بهتر خدمات بانک شهر در ایام نوروز سال جاری است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در پایان با بیان اینکه تقدیر از رفتار و خدمات رسانی همکاران شعب در روزه های تعطیل نوروز نیز بیشترین تعداد پیام های قدردانی را شامل شده است، خاطرنشان ساخت: پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسهیل در ارائه خدمات، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان ،ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات از مهم ترین اهداف سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر (۸۶۵۵) است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.