تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴

ناکامی‌های ادامه دار؛ صنعت نفت با کمالوند سپاهان را شکست داد

ناکامی‌های ادامه دار؛ صنعت نفت با کمالوند سپاهان را شکست داد
تهران- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری خانگی و با فراز کمالوند تیم مدعی سپاهان را با شکست بدرقه کرد تا به نخستین برد خود دست یابد.
هفته بیست‌ودوم لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) امروز با برگزاری دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان از ساعت ۱۹:۱۵ با قضاوت زاهدی‌فر آغاز شد.
در همان دقایق ابتدایی بازی بوباکار تراوالی نفت را روی اشتباه سنگربان سپاهان پیش انداخت و ۱۸ دقیقه بعد یوسف کی‌شمس در شرایطی مشکوم به خطا دومین گل شاگردان کمالوند را وارد دروازه این تیم کرد تا طلایی‌پوشان اصفهان، در شوک فرو بروند.
بعد از این گل محمد دانشگر مدافع سپاهان که مصدوم شده بود و با آمبولانس استادیوم را ترک کرد تا روند مداوای او در مرکز درمانی پیگیری شود.
در دقیقه ۳۳ شهریار مغانلو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا اختلاف به حداقل برسد، در دقیقه ۴۰ پیام پارسا دروازه نفت را از یک گل حتمی نجات داد تا بازی همچنان ۲ بر یک باقی بماند.
در وقت‌های اضافه نیمه نخست در پی توپ ارسالی بر روی دروازه صنعت نفت آبادان و سر به سر شدن برایان دابو با مصطفی احمدی، هر دو بازیکن مصدوم شدند که به دلیل شدت صدمه وارده بلافاصله آمبولانس وارد زمین چمن شد و با این شرایط نیمه نخست به پایان رسید. در ادامه مصطفی احمدی نیز راهی بیمارستان شد.
در نیمه دوم سپاهان برای گل تساوی به آب و آتش زد، نفت به دنبال حفظ برتری بود و سپاهان نیز در صدد بود تا شکست را جبران کرده و با امتیاز آبادان را ترک کند.
در دقیقه ۸۴ مصطفی نائیج‌پور پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا نفتی‌ها دقایق باقی‌مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهند.
این بازی در پایان با برتری ۲ بر یک صنعت نفت آبادان به پایان رسید تا امشب جنوبی‌ها جشن شادی برپا کنند.
با این نتیجه سپاهان با ۳۸ امتیازی که داشت در رده چهارم باقی ماند و نفتی‌ها نیز با ۱۶ امتیاز امیدوار به فرار از انتهای جدول و بقا در لیگ برتر شدند.
ترکیب صنعت‌نفت:
پیام پارسا، عرفان قهرمانی، میثم تهیدست، مصطفی نائیج‌پور، طالب ریکانی، مصطفی احمدی، فرشاد محمدی‌مهر، امیرمحمد پناهی، بوباکار تراوالی، حسین شنانی و یوسف کی‌شمس
سرمربی: فراز کمالوند
ترکیب سپاهان:
نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضاییان، محمد کریمی، برایان دابو، رضا اسدی، کاوه رضایی, فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس
منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.