تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲

جانشین سپاه: مردم یقین بدانند به گونه‌ای عمل می‌کنیم که دشمن از کرده خود پشیمان شود

جانشین سپاه: مردم یقین بدانند به گونه‌ای عمل می‌کنیم که دشمن از کرده خود پشیمان شود
شهرکرد - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محمدرضا زاهدی، گفت: مردم یقین بدانند و اطمینان داشته باشند که نیروی سپاه در واکنش به جنایت تروریستی صهیونیست ها، به گونه‌ای عمل می‌کند که دشمن از کرده خود پشیمان شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی فدوی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت شهیدالقدس سردار محمدرضا (حاج علی) زاهدی در شهرکرد، افزود: مردم یقین داشته باشند فرزندان آن‌ها در سپاه آن‌چنان که خداوند عنایت کند به گونه‌ای عمل می‌کنند که دشمن از این حماقت خود پشیمان و به التماس بیفتد.

وی اظهار داشت: ایران امروز قابل مقایسه با ۴۵ سال گذشته نیست و عالی عمل کرده است به همین دلیل مردم این اطمینان را داشته باشند که نیروی سپاه در این برهه زمانی نیز به بهترین وجه عمل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ، ما به چیزی مگر نابودی اسراییل و رژیم صهیونیستی راضی نیستیم، گفت: خداوند برای نابودی شیاطین، ظالمان و مستکبران تاریخ و زمان مشخصی تعیین نکرده است و مردم باید این اطمینان را به فرزندان خود در سپاه داشته باشند.

فدوی ادامه داد: کشور در دهه ۶۰ که سپاه پاسداران تجربه اندکی داشت به این نیرو اطمینان کرد و امروز نیز فرماندهان سپاه با ۴۵ سال تجربه تحت فرماندهی و دستور امام خود، مقتدرانه عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص سیره شهید زاهدی گفت: شهید زاهدی همواره در انتظار شهادت بود و طی ۳۵ سال گذشته پس از پایان جنگ تحمیلی به مثابه دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بود که ۱۴ سال حضور در جبهه مقاومت نمونه‌ای از این نقش‌آفرینی بود و خداوند پس از این همه سال او را با شهادت فراخواند و باید خوشحال باشیم دوست و همرزم ما با این مرتبه به دیار حق شتافت.

وی افزود: همه ما می‌توانیم به مثابه شهید زاهدی باشیم تنها باید به تکالیف خود عمل کنیم.

فدوی با بیان اینکه امروز ما در عصری زندگی می‌کنیم که ایران، شیعه و مسلمان در نقطه عطف قرار دارد، ادامه داد: ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی را در حالی پشت سر گذاشته‌ایم که شیاطین حتی یک روز هم دست از دشمنی کردن با انقلاب سلامی برنداشته‌اند با این وجود با عنایت خداوند آن‌طور که خودشان اقرار می‌کنند حتی یک پیروزی هم تاکنون برای آن‌ها به ثبت نرسیده است.

وی با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۷ کشور علیه ایران وارد جنگ شدند، گفت: همه دنیای قلدر استکبار می‌خواستند ایران اسلامی نباشد، اما برخلاف میل آنان حزب خدا همیشه پیروز است و باید مراقب باشیم که همیشه در حزب خدا بمانیم.

این فرمانده سال‌های دفاع مقدس گفت: اگر به تکالیفی که خدا گفته عمل کنیم به طور یقین وعده خدا محقق می‌شود و بهترین نتایج برای ما رقم می‌خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه در سیره امامین انقلاب یک کلمه کمتر یا بیشتر از اسلام نمی‌توان یافت، افزود: انقلاب اسلامی ایران هر روز گسترش پیدا کرد چرا که این انقلاب همان اسلام نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر است.

وی با بیان اینکه مردم دیدند که جبهه حق با سرعت رو به جلو و جبهه باطل رو به اضمحلال است ، یادآور شد: بسیاری از مردم آنچه که امام راحل در سال ۴۲ در مورد آمریکا و ولد ناخلف رژیم جعلی صهیونیستی مطرح کردند دیدند و آن را تکرار کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در مسیری که طی شده برخی از افراد درخشیدند چون بیشتر از بقیه پای کار بودند، گفت: یکی از زیباترین جلوه‌ها در سپاه تشکیل تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) بود، که با تفکیک آن همه فرماندهان آن از پاسداران چهارمحال و بختیاری بودند که در عرصه‌های مختلف نقش اساسی و مؤثری ایفا کردند.
به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا زاهدی معروف به علی زاهدی از فرماندهان با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در کارنامه خود مسئولیت‌ فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین(ع) اصفهان، تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، فرماندهی نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.

سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود.

سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق به همراه جمعی از همرزمان و همراهانش به شهادت رسید./ایرنا

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.