تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

پیام رئیس‌جمهور اسلامی ایران: حمایت از مقاومت فلسطین تکلیف شرعی مسلمانان و وظیفه وجدانی بشریت است

پیام رئیس‌جمهور اسلامی ایران: حمایت از مقاومت فلسطین تکلیف شرعی مسلمانان و وظیفه وجدانی بشریت است
تهران-  رئیس‌جمهور تاکید کرد: امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند، نه فقط یک تکلیف شرعی برای مسلمانان که یک وظیفه انسانی، اخلاقی و وجدانی برای بشریت است.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در پیامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با طلب گشایش و پیروزی در این روز پربرکت برای همه مسلمانان جهان به ‌ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین، تاکید کرد: عید فطر، عید تعالی و موسم شکفتن جوانه‌های اخلاص و ایمان در دل و جان انسان‌هایی است که با تقرب به ساحت آسمانی، از چشمه زلال فیض الطاف الهی بهره ‌مند شده‌اند.
رئیس‌جمهور افزود: اکنون که ماه مبارک رمضان با همه عظمت و معنویتش به سر آمده، امیدوارم به مدد خدای سبحان و بخشاینده، برکات و فضیلت‌های این ماه عزیز در زندگی فردی و اجتماعی همه ما جاری و ساری شود.
آیت الله رئیسی ادامه داد: همچنین در این روز پربرکت از خداوند بزرگ برای همه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین که همچنان آماج ظلم و ستم و بیدادگری رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، طلب گشایش و پیروزی ‌می‌کنم.
رئیس‌جمهور یادآور شد: امروز حمایت از مقاومت فلسطین به ویژه برادران و خواهرانی که در این ساعات و لحظات در خط مقدم مقابله با اشغالگری و جنایت در غزه قرار دارند، نه فقط یک تکلیف شرعی برای مسلمانان که یک وظیفه انسانی، اخلاقی و وجدانی برای بشریت است. امید دارم که به برکت انوار و فضایل ماه مبارک رمضان، شاهد استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و ممکن برای دفاع از مظلومان فلسطین و برداشتن گام‌های موثر و عملی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها و کاهش آلام ملت رنجدیده فلسطین باشیم.
آیت الله رئیسی در پایان از درگاه خداوند متعال سعادت، بهروزی و توفیق مردم ایران را در تمامی عرصه‌ها خواستار شد و ابراز اطمینان کرد این ملت بزرگ در سایه انسجام و وحدت ملی و تأسی از رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گام‌های بلندی برای عزت، سرافرازی و اعتلای کشور عزیزمان ایران برخواهد داشت./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.