تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

سند جامع اطلاع رسانی استان ایلام تدوین می شود

سند جامع اطلاع رسانی استان ایلام تدوین می شود
ایلام - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت: سند جامع اطلاع رسانی این استان با مشارکت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و بر اساس شاخص های ۲۰ گانه در حوزه روابط عمومی، تدوین می شود.

آیت قیصربیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تسریع در فرآیند تدوین هرچه مطلوب تر این سند شاخص های ۲۰ گانه ارزیابی هفته آینده به فرمانداری ها و همه دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.

وی هدف از تدوین سند جامع اطلاع رسانی استان را ارتقای جایگاه روابط عمومی ها بعنوان مراکز پاسخگویی در سازمان ها و پل ارتباطی دوسویه میان مردم و مسوولان اعلام کرد.

به گفته وی، مقدمات تدوین این سند با تعیین شاخص های ۲۰ گانه تهیه و این شاخص ها معیار اصلی ارزیابی مدیران کل و فرمانداران در حوزه روابط عمومی و فرآیند پاسخگویی به مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام بیان کرد: در این شاخص ها علاوه بر اینکه سعی شده است نقش مهم و تعیین کننده روابط عمومی ها در ارتقای جایگاه سازمان در بین مردم و رسانه ها باز تعریف و حفظ شود جایگاه مردم در سازمان ها را نیز ارتقا می بخشد.

تاثیرگذاری حوزه روابط عمومی ها در ارزیابی عملکرد مدیران

وی همچنین در خصوص ارزیابی جدید دستگاه های اجرایی در زمینه اطلاع رسانی گفت: به همه فرمانداری ها و ادارات استان اعلام شده است تا هفته نخست هر ماه عملکرد دستگاه مربوطه در زمینه اطلاع رسانی در طول ماه قبل را به این اداره کل اعلام‌ کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بر اساس تاکید استاندار ایلام، نتیجه ارزیابی حوزه روابط عمومی ها در ارزیابی عملکرد مدیران محاسبه می شود در این زمینه مدیران در توجه به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

قیصربیگی اظهار کرد: در این زمینه عملکرد مدیران در حوزه پاسخگویی و ارائه گزارش به مردم و رسانه ها تا حدی حائز اهمیت است که ممکن است در صورت نداشتن عملکرد مطلوب به سلب مسوولیت آنها منجر شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام بیان کرد: ارزیابی ۱۱ فرمانداری و ۵۰ دستگاه اجرایی استان در ۲ ماه نخست امسال ( فروردین و اردیبهشت) در حوزه روابط عمومی در دست اجراست و نتیجه آن هفته آینده اعلام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.