تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام

واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
ایلام - همزمان با سراسر کشور۲۷۶ واحد مسکونی در آئینی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور ریاست محترم جمهوری به مددجویان کمیته امداد استان ایلام واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام در این آیین با ارائه‌ گزارشی از خدمات مسکن کمیته امداد استان گفت: از سال گذشته تا کنون ۳۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان در دست ساخت بوده که امروز ۲۷۶ واحد آنها واگذار و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی به زودی واگذار می شوند.

ناصر مرادی پویانی افزود: این واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد ،بسیج سازندگی،بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی ،شرکت گاز و بنیاد مسکن ساخته شده‌اند.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع تعداد یک هزار و ۹۸۰ خدمت مسکن شامل ساخت، خرید، بهسازی، ساخت فضای جانبی و لوله کشی گاز برای مددجویان استان انجام گرفته که در این زمینه بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: ساخت و تأمین مسکن به عنوان گران ترین خدمت کمیته امداد برای مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد استان بوده و استان ایلام هم اکنون یکی از استانهای پیشتاز کشور در زمینه ارائه خدمات عمرانی و مسکن به مددجویان است.

به گزارش ایرنا، این آیین در ایلام با حضور معاون استاندار ،مدیرکل کمیته امداد و تعدادی دیگر از مدیران استانی برگزار شد./ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.