تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲

دوستی: عملیات «وعده صادق» موازنه قدرت جهان را تغییر داد

دوستی: عملیات «وعده صادق» موازنه قدرت جهان را تغییر داد
تهران- نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، عملیات وعده صادق را موجب تغییر موازنه قدرت در جهان دانست و گفت:

جمهوری اسلامی با پاسخ کوبنده به شرارتهای رژیم صهیونیستی ثابت کرد هر کشوری بخواهد منافع ملی ایران را به خطر بیندازد بدون شک پشیمان خواهد شد.

«اسماعیل دوستی» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ما، عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی را حق مسلم ایران دانست و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حمله رژیم غاصب صهیونیسم به کنسولگری جمهوری اسلامی براساس قوانین بین‌المللی و ماده ۵۱ منشور ملل متحد حمله به خاک کشورمان محسوب می‌شود. بنابراین باید پاسخ این تجاوز را می‌دادیم و این خواست به حق ملت ایران بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی در نماز عید فطر فرمودند که ما انتقام می‌گیریم و مردم مومن ایران هم با حضور خود به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و از این اقدام حمایت کردند.

دوستی ادامه داد: با عملیات وعده صادق موازنه قدرت در جهان تغییر کرد و ایران به عنوان یک قدرت خود را نشان داد. در این راستا نیروهای مسلح چون دژ مستحکم حق مطلب را ادا کردند و به لطف خدا با موشکها و پهپاد توانستند از رژیم غاصب و کودک‌کش و حامیانش و پدافند مثلا نفوذناپذیرش گذر کنند و انتقام شهدای ما از جمله سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سرلشکر زاهدی و سایر شهدای دمشق و سوریه را بگیرند.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی بعد از این توان بسیار بالای نظامی خود را آشکار ساخت و درباره توان نظامی خود به برخی کشورها هشدار داد. نیروهای مسلح ما در شرایطی این حرکت را انجام دادند که تمام رهبران جهان از آن متحیر و تسلیم قدرت جمهوری اسلامی شدند.

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: ملت ایران و جریانات سیاسی خواهان این حرکت عظیم و بزرگ بودند و آحاد مردم پشتیبان نیروهای مسلح هستند. اگر اسرائیل مجدداً بخواهد تجاوز کند و یا شهیدی را از ما بگیرد، بدون شک پاسخ ما محکم‌تر خواهد بود و این رژیم غاصب، ظالم و کودک‌کش را پشیمان خواهیم کرد.

دوستی یادآور شد: عملکرد دستگاه دیپلماسی ما در این مقطع خوب بود و وزرات امور خارجه در رایزنی‌هایی که با اعضای دائم و غیردائم شورای امنیت سازمان ملل داشت، توانست جلوی تصویب قطعنامه جانبدارانه علیه کشورمان را بگیرد.

این فعال سیاسی گفت: در ایامی که برخی کشورهای عربی در حال عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بودند، رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که این کشورهایی که امروز صف بستند تا با رژیم غاصب رابطه برقرار کنند قطعاً پشیمان خواهند شد امروز می‌بینیم همه این کشورها از برقراری ارتباط با رژیم غاصب پشیمانند و نمی‌خواهند شریک جرم این رژیم جنایتکار باشند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق، اقدامی بازدارنده بود. جمهوری اسلامی با پاسخ کوبنده به شرارتهای رژیم صهیونیستی، به جهان ثابت کرد از این به‌ بعد هر کشوری بخواهد منافع ملی ایران را به خطر بیندازد بدون شک پشیمان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین در اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آنها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود./ایرنا

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.