تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

مهلت ۴ روزه ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ‌ملی ایلام برای تکمیل مدارک

مهلت ۴ روزه ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ‌ملی ایلام برای تکمیل مدارک
ایلام- مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایلام گفت: هم استانی هایی که به طور پیامکی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، فرصت دارند تا ۶ تیر ماه سال جاری مراحل ثبت نام خود را در سامانه اقدام ملی تکمیل کنند.

جلیل یعقوبیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکمیل اطلاعات ثبت ‌نام ‌کنندگان پیامکی طرح اقدام ملی مسکن در استان ششم تیر ماه امسال به پایان می‌رسد.

وی افزود: هم استانی ها باید مراحل ثبت نام خود را در سامانه اقدام ملی تکمیل کنند در غیر این صورت اسامی آن ها در طرح ملی مسکن حذف می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: ضروری است که تمامی فرایند ثبت نام در سامانه تکمیل شود.

سال گذشته پنج هزار و ۱۴۸ واحد مسکن برای استان ایلام در نظر گرفته شد که با توجه به پیگیری‌هایی بعمل آمده و تفاهم نامه‌هایی که با بنیادها و دستگاه‌های مختلف صورت گرفت این تعداد به ۹ هزار و ۲۰۰ واحد افزایش یافت.

مرحله نخست ثبت نام طرح ملی مسکن، آبان ماه امسال در ۱۰ استان سیستان و بلوچستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قم، چهارمحال و بختیاری، کردستان و گلستان انجام شد.

مرحله دوم طرح ملی مسکن نیز در شهرهای واجد شرایط استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان با مراجعه به سامانه ثبت نام طرح ملی مسکن (به آدرس tem.mrud.ir) انجام شد.

شیوع کرونا از اسفند سال گذشته و مراجعه نکردن هم ‌وطنان به کافی نت‌ها از جمله دلایل وزارت راه برای فراهم کردن امکان ثبت‌نام پیامکی مسکن ملی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.