تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

افزایش دوربین های کنترل و ثبت تخلفات رانندگی در سطح جاده های استان 

افزایش دوربین های کنترل و ثبت تخلفات رانندگی در سطح جاده های استان 
ایلام - نگاه اقتصاد- رئیس پلیس راه انتظامی استان از افزایش تعداد دوربین های کنترل و ثبت تخلفات رانندگی در سطح جاده های استان خبر داد.

سرهنگ” رضا همتی زاده” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: نظارت الکترونیکی یک ضرورت و نیاز اساسی برای وضعیت کنونی ترافیک و توسعه روز افزون از وسایل نقلیه در راه ها می باشد.

وی با بیان اینکه در ماه های اخیر فاز دوم این پروژه به بهره برداری رسیده و کنترل و نظارت بوسیله دوربین های جدید و هوشمند کنترل تخلفات در پلیس راه استان، استارت خورد،افزود: در سال های دور پلیس با حضور فیزیکی و میدانی نیروهای انسانی خود به واسطه تعداد کم وسایل نقلیه در معابر و جاده ها بر حوزه ترافیک نظارت داشت.

این مقام انتظامی ادامه داد: حداکثر سرعت مجاز در جاده های اصلی استان ۹۵ کیلومتر در ساعت در روز و ۸۵ کیلومتر در ساعت در شب است و هیچ گونه مسیر برون شهری دارای سرعت مجاز بیش از ۹۵ کیلومتر در ساعت در استان نداریم.

سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه در این فاز از دوربین های کنترل هوشمند تخلفات، با قابلیت محاسبه سرعت متوسط بین دوربین های جاده ای استفاده شده است، خاطر نشان کرد:مهم ترین علت وقوع تصادفات رانندگی مربوط به تخطی از سرعت مطمئنه می باشد و بیشترین تمرکز پلیس راه بر برخورد با تخلفات سرعتی رانندگان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.