تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

استاندار ایلام:

انتخاباتی ایمن و سالم را با رعایت پروتکل ها برگزار می کنیم

انتخاباتی ایمن و سالم را با رعایت پروتکل ها برگزار می کنیم
ایلام - استاندار ایلام گفت: انتخابات ایمن و سالمی را با وجود شیوع کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز یکشنبه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که توسط هیات نظارت استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از مجموعه عوامل‌ ستاد انتخابات استان به ویژه هیات های نظارت و اجرایی تشکر کرد.

وی افزود: مرحله دوم این دوره از رقابت ها که در استان مربوط به حوزه انتخاباتی جنوبی استان می شود، باید جوری برنامه ریزی شود که هم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم و هم دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بطور کامل رعایت شود.

استاندار ایلام ضمن ابراز امیدواری در جهت مشارکت بالای مردم خواستار اجرایی شدن مصوبات و دستورالعمل های بهداشتی در انتخابات پیش رو شد و گفت: دستورالعمل های ستاد ملی کرونا حکم حکومتی و لازم الاجرا هستند و در دور دوم انتخابات مجلس استان نیز مورد تاکید جدی است.

سلیمانی دشتکی به دو آسیب در مناطق زاگرس نشین در ادوار مختلف که منجر به یک دوره ای شدن انتخاب نمایندگان می شود اشاره کرد و یادآور شد: یکی دخالت های بی مورد در عزل و نصب هاست و البته قانون هم به نمایندگان حق دخالت در انتصابات را نداده است.

وی آسیب دوم را قومیت گرایی و ستاد گرایی عنوان و اضافه کرد: در این راستا بعد از پیروزی کاندیدای مورد نظر انتظارات در مسیر قومیت گرایی و ستادگرایی شکل می گیرد و این کار را برای نمایندگان این مناطق سخت و دشوار می کند.

استاندار ایلام خواستار رفع این دو نقیصه در مناطق زاگرس نشین شد و گفت: همه باید در این زمینه فرهنگ سازی و به هم کمک کنیم تا راه نظارت بر قانون، محرومیت زدایی و مشارکت در امر توسعه برای نمایندگان باز شود.

وی از مجموعه عوامل و دست اندرکاران انتخابات از جمله حوزه شورای نگهبان و مجموعه‌ هیات های نظارت و اجرایی استان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات عوامل و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.