تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در هفته دولت در شهرستان بدره +گزارش تصویری

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در هفته دولت در شهرستان بدره +گزارش تصویری
ایلام - نگاه اقتصاد - فرماندار بدره از افتتاح و کلنگ زنی 23 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نگاه اقتصاد؛ یونس آزادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار داشت: در هفته دولت امسال در شهرستان بدره ۲۳ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری قریب به ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی در این خصوص بیان داشت: از مجموع ۲۳ طرح و پروژه، ۱۸ مورد با اعتبار قریب به ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و ۵ مورد با اعتباری قریب به ۱۸ میلیارد ریال طرح اقتصادی می باشند.

فرماندار بدره با اشاره به اینکه از مجموع ۲۳ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی، ۱۸ مورد با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال افتتاحی (۷۸ درصد طرح ها و پروژه ها) می باشند، گفت: برنامه ریزی های صورت گرفته بیشتر در راستای تکمیل پروژه ها و طرح های نیمه تمام و بهره برداری از آنها بوده است.

وی از مهمترین طرح ها و پروژه های آماده افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان بدره را اتمام گاز رسانی به شهرستان، افتتاح ساختمان آتش نشانی شهرداری بدره، افتتاح کتابخانه عمومی بدره، پروژه ههای حوزه راهداری، کلنگ زنی پارک بانوان، افتتاح ۲ طرح پرورش ماهی و … برشمرد و اضافه نمود انشاءالله تا پایان سال جاری طرح های اقتصادی و پروژه های عمرانی مهمی در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.