تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی به مردم و بیمه شدگان استفاده شده است

از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی به مردم و بیمه شدگان استفاده شده است
/

ایلام – نگاه اقتصاد – مدیرکل پدافند غیر عامل استان ایلام در رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران که در ایلام برگزار شد، به نقش رسانه ها‌در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه ها در جامعه نقش بسیار مهمی بر عهده دارند و در آگاهی بخشی جامعه بسیار حائز اهمیت هستند،. ایشان افزود: آگاهی بخشی، اطمینان بخشی، گزارش عملکرد دولت و نظام در حوزه های مختلف از جمله وظایف اصحاب رسانه است.

فهد کمالوندی در ادامه با بیان این که قرارگاه پدافند سایبری در استان در ذیل پدافند غیرعامل استان ایلام تشکیل شده، خاطرنشان کرد: رسالت این قرارگاه دفاع از سرمایه های سایبری استان، بررسی تهدیدات و چالش های مرتبط فضای سایبری، همچنین اتخاذ تدابیر مقابله با خطرات و حوادث سایبری و در نهایت پایداری شبکه سایبری است.

این مسئول یادآور شد: اهداف و دستاوردها در قالب رزمایش های سایبری حاصل می شود و برگزاری رزمایش های سایبری به دستگاه های اجرایی در امر مصون سازی و دفاع از فضای سایبری مرتبط به حوزه های فعالیت های خود در فضا و بستر اینترنت بسیار کمک می کند.

کمالوندی با ذکر این مطلب که ایران اسلامی دارای چهارمین ارتش سایبری در دنیا است، اضافه کرد: با توجه به خصومت دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، مصونیت فضای سایبری در کشور باید ارتقاء یابد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان با انتقاد از این که کمیته امنیت فناوری در دستگاه های اجرایی به ریاست مدیران دستگاه های اجرایی به صورت مطلوب برگزار نمی شود، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید بیش از گذشته به بحث تهدیدات حوزه سایبری اهمیت داده و مراقبت ها و دقت لازم را انجام دهند.

کمالوندی با اشاره به این که بیمه سلامت در حوزه ارتباط و فناوری، حفاظت و اهمیت به موضوعات حوزه سایبری، فعالیت های خوبی را انجام داده ، افزود: در برخی از دستگاه های اجرایی حوزه اینترانت و حوزه اینترنت از هم تفکیک نشده که با انجام رزمایش می بایست سلامت و مصونیت حوزه سایبری را ارتقا داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.