تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

توقیف پروژه عمرانی فاقد مصالح ساختمانی استاندارد در ایلام

توقیف پروژه عمرانی فاقد مصالح ساختمانی استاندارد در ایلام
.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد، پیرو بازدید کمیته مصالح ساختمانی از محل یکی از پروژه های عمرانی سطح شهر ایلام و مشاهده استفاده از مصالح ساختمانی غیر استاندارد، ادامه کار این پروژه متوقف شد.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان با بیان اینکه مصالح به کار رفته در این پروژه فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشند، گفت: ضمن توقیف مصالح ساختمانی فاقد استاندارد توسط گروه بازرسین کمیته مصالح ساختمانی در محل، به پیمانکار نیز اخطار عدم استفاده از این مصالح داده شد.

همتی یادآور شد، بر اساس قوانین سازمان ملی استاندارد ایران و مصوبات شورای فنی استان، تمامی پیمانکاران، مشاورین و کارفرمایان دستگاه های دولتی و غیر دولتی مکلف هستند مصالح ساختمانی مورد نیاز پروژه های عمرانی خود را از واحدهای تولید کننده مصالح دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و با کیفیت تأمین نمایند.

مدیرکل استاندارد در پایان عنوان کرد: ناظران این پروژه ها نیز می بایست از مصرف کالاهای بدون نشان استاندارد و بی کیفیت جلوگیری کنند و ذیحسابان در هنگام پرداخت هزینه ها به مقوله استفاده پیمانکاران پروژه ها از مصالح ساختمانی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر توجه نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.