تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

استاندار: 

اعتبار لازم برای طرح کارانه به ایلام اختصاص یافت

اعتبار لازم برای طرح کارانه به ایلام اختصاص یافت
ایلام - استاندار ایلام گفت: اعتبار لازم برای اجرای طرح کارانه با پیگیری و رایزنی‌های صورت گرفته با مدیران سابق و حال سازمان تامین اجتماعی و با وجود مشکلات مالی در دوره جدید، با موافقت سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی روز شنبه در دیدار با مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: هم اکنون کار حوزه بهداشت و درمان نسبت به هر زمان دیگری حائز اهمیت‌تر است کما اینکه پرسنل درمان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و همه ما در این امر خطیر در راستای حفظ سلامت جامعه موظف به کمک و همکاری هستیم.

وی به موازی کاری بعضی از ادارات و نهادهای استان اشاره کرد و افزود: این موضوع هم می‌تواند حسن باشد هم عیب، حسن از آن جهت که باعث رقابت بهتر می‌شود و عیب، از آن رو که تداخل در کارها باعث تضعیف امور می‌شود.

سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر اینکه مجموعه‌ دستگاه‌ها، بودن در کنار هم را به هم‌افزایی تبدیل کنند، افزود: در این زمینه در بعضی از نهادهای نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش شاهد وفاق، همدلی و هم‌افزایی بسیار خوبی هستیم، اما در مدیریت‌های درمانی و بهداشتی گاهی شاهد برخی اختلافات درون سازمانی هستیم که باید رفع و زمینه مشارکت بیشتر در امور فراهم شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: اگر در سطوح مدیریت ساز و کار مناسبی بر مبنای تعامل و همکاری تعریف کنیم، شاهد خدمات‌دهی بهتری در زیرمجموعه‌ها خواهیم بود.

وی گفت: انتظار می‌رود با هماهنگی، همکاری و تعامل بیشتر، مسائل و مشکلات درمانی و بیمه‌ای استان مرتفع شود تا شاهد اعزام کمتر بیماران خاص به خارج از استان باشیم.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان ایلام روز شنبه با حضور مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در سالن هتل زاگرس ایلام برگزار شد و ضمن قدردانی از دکتر کریم لاله‌ماژین، دکتر علیرضا رمضانی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.