تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

استاندار ایلام:

اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های دارای پیشرفت بالاست

اولویت تخصیص اعتبار با پروژه های دارای پیشرفت بالاست
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه‌هایی که برای مردم تأثیر گذار هستند در اولویت هستند، گفت: اولویت توزیع اعتبارات با پروژه‌هایی است که تا پایان سال مالی تکمیل و به بهره برداری برسند.

قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در دیدار معاونان حوزه بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: اگر پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد یا ۸۰ درصد تا ۶۰ درصد نداشتیم باید به پروژه هایی اعتبار اختصاص کند که پیشرفت آنها به این اعداد نزدیک باشد اگرچه تعداد آنها کم باشد اما باید تا پایان همین دولت تکمیل و به اتمام برسند.

وی با اشاره به وضعیت مناطق بافت های فرسوده استان افزود: ۲۳ پروژه بازآفرینی شهری در استان ایلام وجود دارد که روند اجرایی تعدادی از این‌ مناطق تاکنون تحقق پیدا نکرده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه تهیه طرح جامع حریم شهرها امکان پذیر است، تصریح کرد: مطالعات طرح‌های تفصیلی که در عمران و توسعه‌ شهری نقش کلیدی دارد لازم است متناسب با سرانه‌های مورد نیاز تهیه شوند.

سلیمانی دشتکی خواستار تعیین و تکلیف طرح جامع شهرهای استان شد و گفت: شهرستان تازه تاسیس هلیلان نیازمند طرح جامع است و مقدمات طرح جامع شهر چوار نیز باید تهیه شود.

وی در خصوص باغ فلاحتی شهر ایلام نیز گفت: املاک این مجموعه متعلق به سازمان جهاد کشاورزی است اما اینکه کاربری آن چیست و چگونه مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم است.

استاندار ایلام تاکید کرد: اگر حتی این مجموعه به میراث فرهنگ واگذار شود باید قسمت عمده ای از آن در اختیار شهرداری قرار گیرد زیرا میراث فرهنگی امکانات نگهداری و توسعه این مجموعه را ندارد.

سلیمانی دشتکی در خصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه برج هنر اسلامی شهر ایلام نیز بیان کرد: روند اجرایی این ‌پروژه چندان مناسب نیست که می طلبد مدیران ذی ربط راهکار اساسی برای تسریع در روند اجرای این پروژه اتخاذ کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.