تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۲۴

مرکز جامع نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی ایلام ۹۵ درصد پیشرفت دارد

مرکز جامع نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی ایلام ۹۵ درصد پیشرفت دارد
ایلام- مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از مراحل پایانی تکمیل مرکز جامع نگهداری آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام خبر داد و گفت: این مرکز با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری است.

علی اصغر کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این مرکز به منظور ساماندهی افراد بی سرپرست و اشخاصی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند، احداث شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه آموزش و توانمندسازی و حمایت از این اشخاص نیاز به یک مرکز مجهز در شهر ایلام داشت با پیگیری این اداره کل و مساعدت وزارت راه و شهرسازی (شرکت مادر تخصصی باز آفرینی شهری ایران) و همکاری مسئولان استان، احداث ساختمان این مرکز در یکی از سکونتگاه‌های هدف شهر ایلام (محله سبزی آباد) در مراحل پایانی کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: مرکز جامع نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی شهر ایلام با زیر بنای سه هزار متر مربع در سه طبقه در مراحل پایانی کار است و به زودی تکمیل و تحویل اداره کل بهزیستی استان می‌شود.

به گفته کاظمی تاکنون برای احداث این مرکز ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: این مجموعه ظرفیت نگهداری حداقل ۵۰ نفر از افراد آسیب دیده اجتماعی را دارد و افرادی که وارد این مرکز می‌شوند با آموزش‌های صحیح، مشاوره و شرکت در دوره‌های آموزشی توانمندسازی شده و تلاش می‌شود که برای این فراد نیز ایجاد اشتغال شود

کاظمی ابراز امیدواری کرد: که این مرکز بتواند به مامنی برای افراد آسیب دیده مبدل شود و آنان بتوانند از خدمات آموزشی، بهداشتی و اجتماعی شهر بهره مند شوند.

شهر ایلام با مرکزیت استان ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.