تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

استاندار ایلام

امنیت کنونی مرهون خدمات شبانه روزی کارکنان خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی است

امنیت کنونی مرهون خدمات شبانه روزی کارکنان خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی است
نگاه اقتصاد - استاندار ایلام با بیان اینکه امنیت مقوله مهم و ضامن پیشرفت در زمینه های مختلف است، گفت: امنیت کنونی موجود در جامعه مرهون خدمات شبانه روزی کارکنان خدوم و خستگی‌ناپذیر نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،”قاسم سلیمانی دشتکی” در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: بی تردید امنیت و آرامش امروز کشور و استان مدیون فداکاری ها شبانه روزی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنها فضای مناسب برای رشد ، توسعه و پیشبرد اهدافمان در استان مهیا شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت مطلوب در استان مرهون خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی است، افزود: با همت کارکنان پلیس استان به فرماندهی سردار نورعلی یاری در چهار سال گذشته از حیث سرقت، شرارت و غیره در بین سایر استان ها رتبه ای  قابل قبول کسب کردیم و در کشفیات مواد مخدر در رتبه ۳۳ یعنی بهترین و پاکترین استان قرار گرفتیم که این آمار نشان از تلاش فرماندهی انتظامی استان ایلام و کارکنان تحت امرش در امر مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی را داشته است.

 استاندار ایلام ادامه داد: کارکنان انتظامی استان علاوه بر تامین نظم، امنیت و آرامش در سطح استان با مشارکت سازنده در امور مختلف همچون انتخابات و حوادث و بلایای طبیعی سیل و زلزله و امروز در مبارزه با بیماری کرونا یار همیشگی مردم و مسئولان استانی بوده اند.

وی با بیان اینکه کنگره عظیم اربعین حسینی، ایلام و مهران را جهانی کرد، بیان داشت: با امکانات کم در حوزه های زیر ساختی و وجود نواقصی در راه های استان در سال های اول برگزاری این مراسم و با توجه به سیل عظیم جمعیت به سمت مرز مهران با مشکلاتی روبه رو شدیم که با تلاش و به کار گیری ۱۰۰ درصدی کارکنان انتظامی استان این نواقص و مشکلات نتوانستند خودنمایی کنند.

سلیمانی دشتکی در پایان سخنان خود گفت: سردار یاری یکی از سربازان حقیقی برای رهبری ، انقلاب اسلامی و خادمی برای مردم بود و مشکلات سال های قبل که در اثر توطئه‌های دشمنان و شرایط بد اقتصادی به جود آمد را با استفاده از نیروهای تخصصی و تجربه و اطمینان و همدلی که با مردم استان داشت، توانست مرتفع کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.