تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

انجام بیش از ۷۰۰ نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد اجباری

انجام بیش از ۷۰۰ نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد اجباری
نگاه اقتصاد - مدیر کل استاندارد ایلام، از انجام بیش از ۷۰۰ مورد، نمونه برداری و آزمون تولیدات مشمول استاندارد اجباری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد، با بیان این مطلب گفت: در نه ماهه نخست سال جاری کارشناسان استاندارد، مطابق وظایف تعریف شده سازمان ملی استاندارد ایران، ۷۰۴ مورد نمونه برداری و آزمون از واحدهای تولیدی تحت پوشش این اداره‌کل در استان ایلام انجام داده‌اند.

همتی با اشاره به بیش از هفتصد مورد نمونه‌برداری و آزمون از محصولات تولیدی، یادآور شد: نسبت به برنامه عملیاتی مصوب سال جاری شاهد تحقق صد درصدی در این حوزه هستیم.

وی افزود: بیشترین میزان نمونه برداری و آزمون انجام شده از واحدهای تولیدی غذایی، کشاورزی و مصالح ساختمانی بوده که با همکاری شرکت‌های بازرسی همکار و کارشناسان این اداره کل انجام گرفته است.

وی هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی صنایع را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای تدوین شده دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.