تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۹:۱۲

ترخیص ۱۲۵۰دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های ایلام/مالکان فقط تا۱۸دی ماه فرصت ترخیص دارند

ترخیص ۱۲۵۰دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ های ایلام/مالکان فقط تا۱۸دی ماه فرصت ترخیص دارند
نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تا کنون تعداد 1هزار250 دستگاه موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ ها ایلام ترخیص شده است.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” درگفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهارداشت: طرح تسهیل ترخیص موتور سیکلت های توقیفی و رسوبی از پارکینگ از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و  تا ۱۸دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با تاکید بر عدم تمدید مهلت یادشده، ازمالکان یا متصرفین خواست هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خودشان اقدام کنند.

 

سرهنگ کهزادی بابیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی و ستاد ترخیص ، یگانه مرجع صلاحیت دار ترخیص موتورسیکلت رسوبی است افزود:مالکان به منظور جلوگیری از اتلاف وقت از مراجعه به دستگاهها و سازمان های دیگر خودداری کنند.

 

سرهنگ کهزادی اضافه کرد: کسانی که موتورسیکلت آنها به دلایل انتظامی توسط کلانتری ها یا پلیس آگاهی و… توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات درنظر گرفته شده اقدام کنند.

 

رئیس پلیس راهوراستان با اشاره به اینکه نزدیک به ۳هزاردستگاه موتورسیکلت رسوبی درپارگینک های استان همچنان درانتظار ترخیص هستند، بیان کرد: درصورت عدم مراجعه مالکان این موتورسیکلت ها در فرصت باقی مانده موتورسیکلت های رسوبی موجود درپارکینگ مال بلاصاحب جهت اوراق کردن تحویل ستاد اجرایی فرمان امام (ره )می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.