تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

الزام سازمان نظام مهندسی ساختمان در استفاده از تیرچه های استاندارد در ساختمان سازی

الزام سازمان نظام مهندسی ساختمان در استفاده از تیرچه های استاندارد در ساختمان سازی
نگاه اقتصاد
نهمین جلسه شورای فنی استاندارد با حضور کرمی معاون امور عمرانی استاندار، مهناز همتی مدیرکل استاندارد و سایر اعضا این کارگروه در محل سالن شهید رجایی استانداری ایلام تشکیل شد‌.
به گزارش روابط عمومی این اداره کل، همتی مدیرکل استاندارد در این جلسه گزارش جامعی از عملکرد و اقدامات اداره کل استاندارد در راستای استانداردسازی خرپای تیرچه و تیرچه مورد مصرف در بتن سازی استاندارد ارائه نمود.
در ادامه جلسه همتی با بیان محاسن تیرچه های صنعتی نسبت به تیرچه های با قوس الکتریکی، به تنها واحد دارای نشان استاندارد در استان اشاره کرد و گفت: توصیه می کنم تمام دستگاه ها بخصوص سازمان نظام مهندسی که نظارت نهایی را در ساخت و سازهای استان دارد برای امر استاندارد سازی تیرچه، با اداره کل استاندارد همگام شوند تا واحدهای متقاضی دیگر در زمینه تولید تیرچه های صنعتی استاندارد، دلگرم به ادامه فعالیت گردند.
معاونت عمرانی استانداری در این جلسه افزود: تمامی دستگاهای اجرایی ملزم به استفاده از تیرچه استاندارد در انجام پروژه های عمرانی هستند.
وی در ادامه افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ملزم است در استفاده از تیرچه استاندارد در انجام ساخت و ساز بخش خصوصی توسط ناظرین و مجریان پروژه نظارت کامل داشته باشد، همچنین از ظرفیت واحدهای تولیدی تیرچه دستی مبنی بر استفاده از خرپای استاندارد جهت ساخت تیرچه و اجرای بتن ریزی پاشنه تیرچه مطابق ضوابط استاندارد نیز استفاده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.