تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

استان ایلام ۹۰۰ هکتار بافت فرسوده دارد

استان ایلام ۹۰۰ هکتار بافت فرسوده دارد

نگاه اقتصاد – زینب خیراللهی – علی اصغر کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از انجام افتتاح حساب یک هزار و ۳۳۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۵۶۲ نفر آورده اولیه خود را تکمیل کرده اند. این مسئول با بیان این که متقاضیان واجد شرایط

نگاه اقتصاد – زینب خیراللهی – علی اصغر کاظمی، مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از انجام افتتاح حساب یک هزار و ۳۳۵ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و ۵۶۲ نفر آورده اولیه خود را تکمیل کرده اند.

این مسئول با بیان این که متقاضیان واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن بعد از ثبت نام اولیه و بررسی شرایط و صلاحیت آنها، لازم است در بانک مسکن حساب مخصوص این طرح را افتتاح کنند، اضافه کرد: متقاضیانی که پیامک راه و شهرسازی استان را دریافت کرده اند و پس از مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مدارک خود را تهیه کرده اند، باید در مدت زمان تعیین شده برای پرداخت سهم آورده به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بانک مراجعه کنند.

کاظمی یادآور شد: ثبت نام مرحله سوم طرح مسکن ملی در هشت شهر مهران، هلیلان، چوار، دهلران، بدره، دره شهر، آبدانان و آسمان آباد در ماه جاری انجام شده و کسانی که واجد شرایط نباشند، در مراحل اولیه حذف خواهند شد.

مدیر کل راه و شهر سازی تصریح کرد: بیش از ۹۰۰ هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت های فرسوده و ۲۳۰ هکتار را نیز سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.