تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

امام جمعه ایلام: روحیه شهادت طلبی مهم ترین سد در برابر خوی استکباری دشمنان است

امام جمعه ایلام: روحیه شهادت طلبی مهم ترین سد در برابر خوی استکباری دشمنان است
ایلام _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نداشتن قدرت تعرض کردن به جمهوری ایران اسلامی در نتیجه وجود روحیه شهادت طلبی بین ملت ایران بوده که همچنان ماندگار مانده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در جمع نمازگزاران ایلامی مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی شهدای این استان افزود: دشمنان قسم خورده ابران با وجود داشتن تجهیزات نظامی پیشرفته اما جرات تعرض به ایران را ندارند چراکه ملت شهیدپرور ایران را باور کرده اند.

وی ادامه داد: دشمنان بخوبی می دانند که مردم با خدا معامله کرده و آرزوی آنها شهادت برای خداست و آماده استقبال از شهادت هستند.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمن قصد گرفتن فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه تبعیت پذیری از ولایت فقیه را از مردم دارد، اضافه کرد: از طرفی برخی مزدوران حقوق بگیر داخلی نیز با آنها همدستی می کنند ولی راه به جایی نخواهند برد.

کریمی تبار تاکید کرد: وظیفه همه ما حفاظت از خون شهداست چراکه قهرمان ایران شهیدان هستند و باید تا ابد نام و یاد آنها زنده بماند چراکه برنده مسابقه زندگی دنیایی شدند.

وی تکریم شهدا را تکریم فرهنگ شهادت دانست و ادامه داد: شهدا با نثار جان خود علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در جامعه عزت و استقلال ایران اسلامی را حفظ کردند.

امام جمعه ایلام برگزاری یادواره های شهدا، زیارت قبور ، انجام تحقیق، قرائت وصیت نامه شهدا و سیره آنها را از جمله راهکارهای توسعه و احیا فرهنگ شهادت عنوان کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از دست اندکاران برگزاری کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خوشبختانه مردم بخوبی از برنامه های این کنگره استقبال و باید از تمام توان برای برگزاری باشکوه این آیین استفاده شود.

وی همچنین به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخبگان اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران باید منبع علمی دنیا شود و به فضل الهی تمامی مشکلات راه حل علمی داشته و با توان جوانان و نخبگان حل خواهند شد./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.