تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۱۱

پروژه های دهه فجر ایلام به صورت ویدئوکنفرانس بهره برداری می شوند

پروژه های دهه فجر ایلام به صورت ویدئوکنفرانس بهره برداری می شوند
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بر ضرورت برگزاری آیین های بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با محوریت و بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی تأکید کرد و گفت: پروژه های این ایام به شکل ویدئو کنفرانس افتتاح می شوند.

به ‌گزارش ایرنا، محمد نوذری روز چهارشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری آیین های نکوداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:با توجه به وضعیت موجود ناشی از کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم، برنامه های ویژه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اولویت فضای مجازی، رسانه ها به ویژه صدا و سیما برگزار شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال سفر مسوولان به شهرستان ها لغو شده است، ادامه داد: کلیه پروژه ها و طرح های عمرانی و خدماتی در یک روز خاص و به صورت ویدئوکنفرانس مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

معاون استاندار ایلام تأکید کرد: باید برنامه ریزی اجرای برنامه ها به صورتی باشد که از به وجود آمدن تجمع جلوگیری شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه امسال ستاد دهه فجر در قالب ۲۱ کارگروه تخصصی کار برنامه ریزی و اجرای برنامه های ویژه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را انجام می دهند.

حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: آیین های دهه فجر امسال با شعار محوری « انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر ، چون کوه استوار » اجرا می شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.