تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۱۲

رییس سازمان برنامه و بودجه:

۵۵ درصد اسناد اوراق خزانه در ایلام جذب شده است

۵۵ درصد اسناد اوراق خزانه در ایلام جذب شده است
ایلام - رییس سازمان برنامه و بودجه ایلام با اشاره به اینکه تاکنون ۵۵ درصد اوراق خزانه در استان جذب شده است، از دستگاه های اجرایی خواست اسناد خزانه و تهاتر بدهی های خود تا قبل از پایان سال را شتاب ببخشند.

رحمت اله قیصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: چهار هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال اسناد اوراق خزانه بر اساس اطلاعات اداره کل اقتصاد و دارایی استان صادر شده که تاکنون ۵۵ درصد آن جذب شده است.

وی افزود: یک هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال آن باقی مانده که سهم ۱۵ دستگاه است و به منظور تسریع در راستای جذب آن استاندار دستور تشکیل جلسه برای تعیین تکلیف این اوراق صادر کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه ایلام تاکید کرد: همچنین در راستای تهاتر بدهی و مطالبات پیمانکاران نیز در نشست اقتصاد مقاومتی مصوب شد هفته آینده نشستی برای تعیین تکلیف آن برگزار شود.

قیصوری به دستور کارهای نشست اقتصاد مقاومتی در استان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تعطیلی ۲ هفته ای کارخانه سیمان ایلام و بیکاری کارگران استاندار دستور داد ظرف مدت ۲ هفته وضعیت این کارخانه مشخص و هرچه سریع تر فعالیت آن از سر گرفته شود.

وی اضافه کرد: مشکل برق واحدهای تولیدی تعاونی های دهلران نیز از دیگر دستور کارهای نشست ستاد اقتصاد مقاومتی بود که مقرر شد پیگیری لازم برای حمایت از این واحدها مبنی بر احتساب تعرفه با نرخ دولتی صورت گیرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه ایلام عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای گره گشایی از مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به لازم الاجرا بودن مصوبات این ستاد خوشبختانه تصمیمات کاربردی در راستای رفع مشکلات اقتصادی استان مصوب شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.