تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸

سرپرست استانداری:

مشکلات مسکن و اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری ایلام رفع می شود

مشکلات مسکن و اشتغال فرزندان جامعه ایثارگری ایلام رفع می شود
ایلام - سرپرست استانداری ایلام با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین استانداری ایلام و بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مشکل مسکن و اشتغال فرزندان این قشر با اجرای این تفاهم نامه رفع می شود.

محمد نوذری روز شنبه در دیدار با معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از خدمات ارزنده این بنیاد در استان، شکوه و عظمت امروز ایران را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: مردم ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی رادمرادنه از ایران اسلامی دفاع کردند و با تقدیم سه هزار شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز با فاصله، رتبه اول ایثارگری در کشور را به خود اختصاص داده اند.

وی با بیان اینکه مسایل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید برطرف شود، افزود: در این راستا دو مقوله مهم اشتغال و مسکن این عزیزان در دستورکار جدی بوده است.

سرپرست استانداری ایلام ادامه داد: با توجه به جمعیت زیاد جامعه ایثارگری در استان لازم است مجوز های بیشتری برای آزمون های استخدامی آنان در نظر گرفته شود.

نوذری با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی امروزه مدیون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است، یادآور شد: دولت تدبیر و امید همواره نگاه ویژه ای به جامعه ایثارگری استان داشته است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست ضمن تقدیر از توجه ویژه سرپرست استانداری ایلام نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: بنیاد در ارتباط با دو تفاهم نامه در حوزه اشتغال و ساخت مسکن متعهد است و با تحقق این هدف مهم شاهد رفع مشکلات این عزیزان خواهیم بود.

محمود پاکدل افزود: با توجه به پیشرفت قابل توجه در ساخت مسکن ایثارگران امیدواریم در بازه زمانی مشخص شاهد اتمام تعهدات طرفین باشیم.

استان ایلام در دوران دفاع مقدس بیش از سه هزار شهید، ۱۱ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.