تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

شرکت گاز استان ایلام برای کیفی سازی خدمات از فن آوری های نوین استفاده می کند

شرکت گاز استان ایلام برای کیفی سازی خدمات از فن آوری های نوین استفاده می کند
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انعقاد تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی این شرکت با دانشگاه ایلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ “عباس شمس اللهی” با بیان اینکه در سال آینده عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی در استان به اتمام می رسند، افزود: شرکت گاز استان در جهت کیفی سازی خدمات، استفاده از فناوری های نوین و افزایش رضایتمندی از خدمات خود، برنامه های مدونی طراحی و در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی می شوند.

وی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف متعالی و سیاست های راهبردی خود می بایست از ظرفیت های علمی، امکانات و آزمایشگاهی دانشگاه ایلام بعنوان یک مرکز پیشرو،نوآور و معتبر علمی به صورت پویا تر و موثر تری بهره مند شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام رویکرد اصلی این مجموعه را توجه به نیازهای واقعی و تعریف پروژه‌های کاربردی دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های پژوهشی در انجام اقدامات این شرکت بسیار حائز اهمیت بوده و این تفاهم‌نامه در رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی شرکت گاز استان ایلام انجام و مبادله شده است.

شمس اللهی ابراز امیدواری کرد با برقراری ارتباط منظم، مستمر و سازمان یافته بین صنعت و دانشگاه، ضمن بهبود خدمات، بتوانیم مشکلات و تنگناهای موجود را مرتفع کرده و به آبادانی کشور عزیزمان ایران کمک کنیم.

شایان ذکر است که با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام و رئیس دانشگاه ایلام، تفاهم نامه آموزشی و پژوهشی بین دو سازمان تبادل گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.