تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی:

۱۷ بستری جدید کرونایی در ایلام ثبت شد

۱۷ بستری جدید کرونایی در ایلام ثبت شد
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۱۷ بستری جدید ناشی از کرونا که نتیجه شلوغی و تجمعات اخیر در استان بوده در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری ها به ۵۵ نفر افزایش یافت.

دکتر جمیل صادقی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سه مورد از بستری ها مربوط به ایلام، سه مورد آبدانان، سه مورد دره شهر، سه مورد چرداول، یک مورد چوار و چهار مورد مربوط به دهلران است.

وی با بیان اینکه شلوغی این روزها سبب بازگشت روزهای دلهره آور آبان خواهد شد، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ ابتلای جدید کرونا در استان ثبت شد و مجموع مبتلایان تاکنون به ۲۶ هزار و ۷۴۷ نفر افزایش یافت.

صادقی فر با تاکید بر رعایت حداکثری پروتکل ها توسط مردم گفت: شهرستان دهلران همچنان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند که سهل انگاری مردم شرایط را برای تغییر وضعیت استان به نارنجی یا قرمز فراهم می کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی از کرونا ثبت نشده و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تاکنون ۶۶۸ نفر است.

وی با بیان اینکه مجموع بهبود یافتگان کرونا در استان ۲۵ هزار و ۱۵۰ نفر است ، تاکید کرد: افراد دارای علائمی مانند سرفه خشک، بدن درد، سردرد و تب بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند در غیر این صورت دچار مشکل خواهند شد.

وی تصریح کرد: بی احتیاطی برای افراد دارای بیماری های زمینه ای بخصوص فشار خون و دیابت، مادران باردار ممنوع است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.