تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

امام جمعه سمیرم

رقابت همه جریان‌های سیاسی به پویایی انتخابات می‌انجامد

رقابت همه جریان‌های سیاسی به پویایی انتخابات می‌انجامد
اصفهان- امام جمعه سمیرم گفت: پویایی و مشارکت حداکثری در انتخابات با رقابت همه جریان‌های سیاسی محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سمیرم در مجتمع فرهنگی غدیر شهرستان، اظهار داشت: حضور گرایش‌های مختلف سیاسی در انتخابات‌های مختلف، همواره نشانه پویایی نظام اسلامی بوده است.

به گفته وی هر کسی را که شورای نگهبان قانون اساسی تایید کند و رأی بیاورد، مورد احترام و تایید عموم ملت خواهد بود و همه گروه‌ها و طیف‌های سیاسی باید کمک کننده در این مسیر باشند.

امام جمعه سمیرم با بیان اینکه هنوز هم شاهد پویایی انتخاباتی با وجود همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی هستیم، تصریح کرد: مهمترین مسئله در موضوع انتخابات حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم پای صندوق‌های رای است.

حجت‌الاسلام مولازاده معدنی ادامه داد: این حضور همگانی و فراگیر در حقیقت رای به اصل انقلاب و نظام مقدس اسلامی است که نشان خواهد داد مردم همچنان به کشور و مملکت خود علاقه دارند و برای پیشرفت و اعتلای آن تلاش می‌کنند.

وی دقت در انتخاب فرد صالح و انقلابی و بی‌توجهی به شایعات را یادآور شد و افزود: یک اصل بسیار مهم در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی تقوای سیاسی چه از سوی عموم مردم و چه از سوی خواص و گروه‌های سیاسی و احزاب است.

امام جمعه سمیرم انتخابات خرداد ماه سال آینده را حساس و سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت: هر آنچه روی فرهنگ و مسایل پیرامون آن کار شود جا دارد و همه این موارد با فرهنگ سازی و تربیت فرهنگی موثر محقق می‌شود.

امام جمعه سمیرم تاکید کرد: اعتماد مردم به مجریان، ناظران انتخابات و صیانت از رای تک‌تک افراد شاخصه مهم دیگری است که باعث افزایش مشارکت عمومی می‌شود.

ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۵ همان ماه و به مدت پنج روز ادامه می‌یابد.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه۲۰ اسنفد ماه امسال آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ماه یک هفته ادامه داشت.

ثبت نام متقاضیان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه سال آینده آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۲۲ همان ماه به مدت یک هفته ادامه می یابد.

سمیرم با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارای ۹۰ هزار جمعیت ثابت و عشایری است و در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.