تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۳۳

مردم ایلام ندای لبیک یا مهدی (عج) سر دادند

مردم ایلام ندای لبیک یا مهدی (عج) سر دادند
ایلام_  همزمان با شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) مردم شیعه استان ایلام ندای لبیک یا مهدی و یا مهدی ادرکنی را همگام با سایر هموطنان سر دادند.

مردم ایلام در جای جای استان با سردادن یا مهدی از بام منازل عشق و ارادت خود را به آخرین پیشوای شیعیان جهان حضرت ولی عصر(عج) ابراز کردند.

همچنین ندای لبیک یا مهدی شامگاه یکشنبه از مناره و ماذنه مساجد و بقاع متبرکه مناطق مختلف استان ایلام پخش و فضایی معنوی را بر اسمان استان طنین انداز کرد.

همچنین همزمان با پخش مولودی خوانی از میدان ۲۲ بهمن مرکز شهر ایلامز شمار زیادی از خودروها نیز با تردد در این میدان با بوق زدن های ممتد در جشن مجازی نیمه شعبان شرکت کردند.

به گفته سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، این آیین همزمان با پخش زنده دعای فرج از حرم رضوی ومسجد مقدس جمکران برگزار و جهت تعجیل در ظهور مولا و مقتدای هستی و رفع بلایا دعای فرج نیز از مناره ها وماذنه مساجد و بقاع متبرکه قرایت شد.

حجت‌الاسلام علی چراغی پوربه خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم این ایین برگزار که و مردم با شرکت در این برنامه ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) ابراز کردند.

استان شیعه نشین ایلام ۵۸۰ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.