تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

استاندار: 

استقرار دفتر مستقل نفت و گاز مهم ترین مطالبه مردم ایلام است

استقرار دفتر مستقل نفت و گاز مهم ترین مطالبه مردم ایلام است
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه سرمایه گذاری عظیم حوزه انرژی استان نیازمند مدیریت متمرکز است، گفت: استقرار دفتر مستقل نفت و گاز مهم ترین مطالبه مردم ایلام است.

محمد نوذری روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور بر افزایش سهم کشور از میادین مشترک نفتی تاکید کرد و افزود: هرچقدر سهم استحصال کشور از میادین مشترک بالاتر باشد بطور قطع در راستای حفظ منافع ملی حرکت کرده ایم.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح توسعه میدان نفتی مشترک آذر و ظرفیت تولید روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت خام با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری در اواخر سال گذشته بیان کرد: این یک حرکت ارزشمند در راستای ایجاد اشتغال، توسعه استان و منافع ملی بود.

استاندار ایلام در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت میادین نفتی برای توسعه میدان چنگوله شد و یادآور شد: لازم است از اقدامات و خدمات ارزشمند نظام و دولت تدبیر و امید در حوزه انرژی تقدیر کرد چرا که تاکنون بیش از هفت میلیارد یورو در بخش نفت و گاز و پتروشیمی استان سرمایه گذاری شده است.

نوذری این حجم عظیم از سرمایه گذاری را نیازمند ایجاد یک مدیریت مستقل و واحد دانست و تصریح کرد: همچنان مهمترین مطالبه عمومی مردم استان استقرار دفتر مستقل نفت و گاز در ایلام است.

وی در ادامه خواستار بکارگیری نیروهای بومی در شرکتهای نفت و گاز و پتروشیمی استان شد و گفت: بکارگیری نیروی بومی همواره یکی از مهم ترین مطالبات ما از این شرکت ها بوده است و در این زمینه لازم است دست اندرکاران امر اهتمام و توجه لازم را داشته باشند.

استاندار ایلام خواستار نقش آفرینی شرکت های بزرگ نفت گاز و پتروشیمی استان در حوزه مسوولیت پذیری و مشارکت اجتماعی استان شد و افزود: صنایع بزرگ استان می توانند نسبت به انجام مسوولیت اجتماعی خود در حوزه های مختلف از جمله رفع معضلات اجتماعی، حمایت و پشتیبانی از تیم های ورزشی اقدام کنند.

نوذری اضافه کرد: استان ایلام جزو مناطق نفت خیز کشور بوده و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در این منطقه توسعه خوبی یافته است، ولی در حوزه فعالیت‌ها و مسوولیت‌های اجتماعی نقش کمرنگی داشته اند که در این راستا نیازمند مساعدت و همکاری بیشتر هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.